حالت تاریک
امام جمعه موقت کرمانشاه:

حاج قاسم آبروی نظام جمهوری اسلامی است

حاج قاسم آبروی نظام جمهوری اسلامی است

امام جمعه موقت کرمانشاه با بیان اینکه حاج قاسم آبروی نظام جمهوری اسلامی است، گفت: باید راه ایشان را با معرفت ادامه دهیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی «مرصاد»، حجت‌الاسلام جواد فاطمی‌نسب امروز در گردهمایی بصیرتی که به مناسبت سالگرد شهادت شهید سلیمانی و هفته مقاومت در سالن اجتماعات بیمارستان آیت‌الله طالقانی برگزار شد، اظهار داشت: حاج قاسم آبروی نظام جمهوری اسلام است و باید راه ایشان را با معرفت ادامه دهیم.


امام جمعه موقت کرمانشاه و مدیر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه افزود: امسال چهارمین سالگرد شهید سلیمانی با حوادثی در منطقه خاورمیانه همزمان شده که این نبرد حزب‌الله و انصارالله علیه رژیم صهیونیستی که هیمنه آنها را درهم شکسته است مرهون مجاهدت‌های شهید سلیمانی است.


وی با بیان اینکه حاج قاسم به فلسطینی‌ها جرأت داد که در مقابل ظلم و جنایت رژیم صهیونیستی بایستند، گفت: هسته‌های مقاومت حاصل مکتب حاج قاسم و ایشان پرورش یافته مکتب امام راحل و ذوب در ولایت بود.


حجت‌الاسلام فاطمی‌نسب با اشاره به تبعیت محض ایشان از ولایت فقیه، ادامه داد: امروزه مکتب حاج قاسم تنها به داخل کشور محدود نبوده و به تمام کشور‌های جهان و حتی قلب اروپا نفوذ پیدا کرده است.

امام جمعه موقت کرمانشاه و مدیر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گفت: راز جهانی شدن و ماندگاری شهید سلیمانی این بود که ایشان قبل از آنکه مطیع رهبر باشد ذوب در ولایت اهل بیت(ع) بود.


حجت‌الاسلام فاطمی‌نسب با اشاره به سالروز رحلت آیت الله مصباح خاطرنشان کرد: این روحانی عالم در مورد شهید سلیمانی می‌گفت من ندیدم کسی مانند حاج قاسم مقام حضرت زهرا(س) را شناخته باشد.


وی سردار سلیمانی را نماد بارز اخلاص، غیرت و دفاع از مظلوم دانست و خاطرنشان کرد: نباید فریب ظواهر دنیا را بخوریم و به خود مغرور شویم بلکه انسان در هر جایگاهی که باشد باید اخلاص در عمل داشته و یاد خدا را فراموش نکند.


حجت‌الاسلام فاطمی‌نسب با اشاره به اینکه مکتب فراگیر حاج قاسم امروزه برای دشمنان بسیار خطرناکتر از خود شهید است، گفت: امروز وظیفه همگان جهاد تبیین و تداوم راه و مکتب حاج قاسم در اقصی نقاط جهان است.


سلاح اخلاص و توکل همراه همیشگی شهید سلیمانی بود

رضا منصوری نیز در این مراسم اظهار داشت: دو سلاح اخلاص و توکل همراه همیشگی شهید سلیمانی بود و همین ویژگی‌ها باعث شد که ایشان الگو باشد.


مسئول بسیج جامعه پزشکی سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه افزود: رفتار، اخلاق و کلام سردار سلیمانی متاثر از اخلاص درونی او بود که برگرفته از مکتب اهل بیت(ع) و حضرت زهرا(س) است.


وی گفت: رهبر معظم انقلاب، شهید سلیمانی را به عنوان الگو معرفی می‌کنند، شهید سلیمانی از جنبه‌های نظری و عملی الگوی کاملی هستند و اسلام را در سیره عملی خود برای نسل حاضر مجسم کرد.

حاج قاسم آبروی نظام جمهوری اسلامی است

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از