حالت تاریک
فرمانده ناحیه مقاومت سپاه دالاهو:

حادثه تروریستی کرمان موئد عمق کینه دشمنان است

حادثه تروریستی کرمان موئد عمق کینه دشمنان است

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه دالاهو گفت: حادثه تروریستی کرمان نشان از سبعیت و خوی وحشی‌گری دشمنان اسلام و نظام اسلامی دارد و مؤید عمق کینه و خصومت آنها نسبت به ملت شریف ایران است.

مسلم قاسمی در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»، اظهار داشت: از مهم‌ترین ویژگی‌های حاج قاسم در کنار روحیه شجاعت و رشادت، دارا بودن تفکر راهبردی، تدبیر و مدیریت میدان نبرد بود ضمن اینکه در حوزه سیاسی نیز شخصیتی موثر، سرآمد و هوشمند بود و به مباحث این حوزه به خصوص مسائل منطقه اشراف داشت.

وی عنوان کرد: جانیان انسان‌نما سبب به شهادت رسیدن عاشقانی از دیار کریمان شدند، غافل از اینکه شهادت در مسیر حق در طول تاریخ برای شیعیانِ وجود مبارک مولی الموحدین، امیرالمومنین (ع) حیات ابدی و برای بازماندگان آن‌ها با صبری که در این حادثه می‌کنند، سبب رشد معنوی است.

قاسمی افزود: این اقدام تروریستی که جمعی از مردم بی‌گناه را به خاک و خون کشید، نشان از سبعیت و خوی وحشی‌گری دشمنان اسلام و نظام اسلامی دارد و مؤید عمق کینه و خصومت آن‌ها نسبت به ملت شریف ایران است.

وی اذعان داشت: بی‌تردید این اقدام مذبوحانه نه تنها هیچ خللی در عزم و اراده ملت غیور ایران در مبارزه با تروریسم وارد نمی‌سازد، بلکه اتحاد و انسجام مردم مقاوم و انقلابی ایران را در پیگیری آرمان‌های امام خمینی (ره) و انقلاب شکوهمند اسلامی را صدچندان می‌کند.

فرمانده سپاه دالاهو تصریح کرد: سردار سلیمانی تعلق خاطر و دلبستگی به متاع دنیا نداشت و پیشنهاد برای نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۶ را بلافاصله رد کرد و می‌گفت که سرباز هستم و ترک این سربازی را خیانت می‌دانم.

وی در پایان با اشاره به احساس مسئولیت سردار سلیمانی نسبت به حمایت از اصول و ارزش‌های انقلاب اسلامی، تاکید کرد: ایشان در صحنه‌های تعیین کننده حضور فعال و تأثیرگذاری داشت از جمله در سال ۸۸ با احساس مسئولیت وارد عرصه شد و با روش‌های مختلف از جمله گفتگو و نوشتن نامه به کسانی که در این حوادث نقش داشتند، تلاش کرد فضای کشور را  آرام کند.

فرمانده سپاه ناحیه دالاهو خاطرنشان کرد: امروز هم دوستداران واقعی حاج قاسم  وظیفه دارند ویژگی‌های ایشان را به‌خوبی بشناسند و در مسائل اساسی کشور راه ایشان را فراروی خود قرار دهد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از