حالت تاریک
Image
Logo
شنبه, 14 مهر 1403
حجاب مهم‌ترین مسئله مورد تأکید شهدا است
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه پاوه:

حجاب مهم‌ترین مسئله مورد تأکید شهدا است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه پاوه گفت: شهدای ما حفظ حجاب را مهم‌ترین مسئله زنان در مسیر انقلاب عنوان می‌کردند و بر آن تأکید داشتند.

به گزارش خبرنگار فرهنگی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ حجت‌الاسلام والمسلمین حسام‌الدین عبدی‌پور صبح امروز دوشنبه در مراسم یادواره شهدای حوزه سنقر و کلیایی، اظهار داشت: حفظ حجاب و عفاف، از جمله مواردی است که اکثر شهدا در وصایا و دست‌نوشته‌های خود به آن اشاره داشته‌اند. 

وی افزود: حجاب نشانگر زیبایی روح و اندیشه بانوان و خواهران ما است و همچنین تضمین‌کننده سلامت و پارسایی جامعه است. 

عبدی‌پور گفت:  شهدای ما حفظ حجاب را مهم‌ترین مسئله زنان در مسیر انقلاب عنوان می‌کردند و بر آن تأکید داشتند. 

وی ادامه داد: تأکید شهدای ما بر حفظ حجاب به این سبب بود که به دشمنان اسلام و انسانیت بفهمانند زن مسلمان ایرانی زنی آزاده، با شخصیت، باایمان و الهام گرفته از مکتب بانوی بزرگ اسلام حضرت زهرا (س) است. 

وی خطاب به بانوان حاضر در یادواره، عنوان کرد:  امروز اگر نامی از شهدا در جامعه ما باقی مانده است تنها به همت شما خواهران گرامی، مردم و همین یادواره‌ها است. 

عبدی‌پور گفت: یکی از ویژگی‌های شهدای ما این بود که در میدان‌های نبرد و در جبهه‌ها اوج عبادت و عبودیت آن‌ها نمود داشت و با ایمان قلبی در برابر دشمنان ایستادگی می‌کردند. 

وی گفت:  حرفی به غیر از اخلاص، خدا، نماز، ایستادگی در میدان‌های نبرد رزمندگان دیده نمی‌شد به همین خاطر تنها و با ایمان قلبی توانستند بر دشمنان پیروز شوند. 

وی تصریح داشت: با وجود این تنهایی، ایستادگی و مقاومت رزمندگان ما در برابر دشمن هیچ‌کسی به ما کمک نکرد در حالی که ابرقدرت‌های جهان از دشمن پشتیبانی می‌کنند و برای او اسلحه و امکانات می‌آورند و در دنیای سیاست و تبلیغات به او کمک می‌کنند، اما کمک خداوند بزرگ پیروزی ما را رقم زد. 

عبدی‌پور گفت: خانواده‌های ایثارگران و خود ایثارگران و رزمندگان عزیز سرمایه بزرگ اجتماعی ما هستند و ما مدیون خون شهداییم. 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه پاوه در پایان خاطرنشان کرد: امروز  همه ما بیش از گذشته به روحیه جهاد، ایثار و فداکاری نیاز داریم. 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از