حالت تاریک
فرماندار سرپل‌ذهاب:

زینب(س) عالی‌ترین درجه ایثار را معنا کرد

زینب(س) عالی‌ترین درجه ایثار را معنا کرد

فرماندار سرپل‌ذهاب گفت: حضرت زینب (س) مادری متعهد برای تربیت فرزندانی ولایت مدار و زنی شجاع و حماسه آفرین برای دفاع از رسالت خاندان نبوت بود، او عالی‌ترین درجه ایثار و فداکاری و آگاهی را برای زنان جهان معنا کرد.

صدراله بابلی در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع‌رسانی مرصاد، ضمن تبریک ولادت باسعادت حضرت زینب (س) و روز پرستار، اظهار داشت: در تاریخ انبیاء الهی، زنانی با ایمان و پراحساس و استواری بوده‌اند که رسالت پیامبران الهی با وجود آن‌ها تحقق پیدا کرده است و بی‌شک حضرت زینب (س) نمونه برجسته‌ای از زنانی است که از او می‌توان در کنار حضرت مریم (س) و آسیه و دیگر زنان تاریخ ساز نام برد.

وی افزود: حضرت زینب (س) خواهری پر احساس برای برادر، مادری متعهد برای تربیت فرزندانی ولایت مدار و زنی شجاع و حماسه آفرین برای دفاع از رسالت خاندان نبوت بود، او عالی‌ترین درجه ایثار و فداکاری و آگاهی را برای زنان جهان معنا کرد.

فرماندار سرپل‌ذهاب، حضرت زینب (س) را مادری دلسوز و پر احساس خواند که برای دفاع از ارزش‌های انقلاب پیامبر، فداکارانه و جسورانه و آگاهانه فرزندان خود فدا کرد و نشان داد برای تحقق امر بزرگ و رسالت عظیم باید از همه احساسات خود گذشت.

بابلی گفت: حضرت زینب (س) بعد از واقعه کربلا هم مادری فداکاری و دلسوز بود برای بازماندگان و هم رسولی بود برای رساندن پیام شهدای کربلا، و او این رسالت را به درستی به انجام رساند و با شجاعت بی‌نظیر و خطبه حماسی چهره پلید یزیدیان را آشکار کرد. و این بانوی بزرگ الگویی برای زن مسلمان است.

وی تصریح کرد: در زمانه حاضر بانوان ایران اسلامی به ویژه پرستاران فداکار با الهام از این بانوی بزرگ، حماسه‌های بی‌نظیری را خلق کردند.

وی گفت: در هشت دفاع مقدس شاهد حضور فداکارانه و دلسوزانه پرستاران در میادین نبرد بودیم و گاها در نزدیکترین مناطق جنگی حضور پیدا می‌کردند.

وی گفت: پرستاران شجاع و فداکار ایران اسلامی در دوران سخت و مشقت بار ویروس منحوس کرونا بار دیگر با رسالتی عظیم و آگاهانه، جان خود را برای سلامت جامعه به خطر انداختند و در این مسیر شهدای زیادی تقدیم کردند.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از