حالت تاریک
امام جمعه جوانرود:

حضور حداکثری در انتخابات تضمین‌کننده اقتدار ملی است

حضور حداکثری در انتخابات تضمین‌کننده اقتدار ملی است

امام جمعه اهل سنت جوانرود ضمن دعوت مردم به حضور پرشور و گسترده در انتخابات ۱۱ اسفندماه، گفت: حضور حداکثری در این انتخابات تضمین‌کننده اقتدار ملی است.

ماموستا محمدی در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: برگزاری باشکوه انتخابات و مشارکت پرشور مردم، موجب یأس دشمنان شده و به آن‌ها ثابت می‌کند که مردم همچنان حامی نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و این نظام از مردمی‌ترین نظام‌هاست.

امام جمعه جوانرود افزو: در عرصه انتخابات انواع سنگ‌اندازی‌ها از سوی دشمن وجود دارد تا مانع حضور مردم پای صندوق‌های رأی شود که در جبهه مقابل باید این فتنه‌ها را شناخت و با بصیرت لازم، مانع عملی شدن آن شویم.

وی تصریح کرد: هر اندازه که دشمنان برای‌ عدم حضور مردم پای صندوق‌های رأی تبلیغ می‌کنند، مردم به همان اندازه بیشتر و پرشورتر در انتخابات حاضر می‌شوند.

ماموستا محمدی بیان داشت: مساله انتخابات در این دوره با توجه به شرایطی که در منطقه وجود دارد و توطئه‌های دشمن برای‌ عدم حضور مردم پای صندوق‌های رأی، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و مردم با شرکت در انتخابات به تکلیف و وظیفه خود عمل کرده و باعث ناامیدی دشمن می‌شوند.

امام جمعه جوانرود خاطرنشان کرد: جامعه اهل سنت اورامانات به‌ویژه مردم همیشه در صحنه شهرستان جوانرود با مشارکت حداکثری و انتخاب فرد اصلح بار دیگر پایبندی خود را به انقلاب و نظام ثابت خواهند کرد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از