حالت تاریک
نماینده ولی‌ فقیه در سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص):

حضور در انتخابات ادامه راه شهدا است

حضور در انتخابات ادامه راه شهدا است

نماینده ولی‌ فقیه در سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) در مراسم مهمانی لاله‌ها با بیان اینکه باید نگهبان خون شهدا باشیم گفت: حضور در انتخابات ادامه راه شهدا است.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی مرصاد، حجت‌الاسلام والمسلمین شمس‌الله جلیلیان صبح امروز پنجشنبه در مراسم مهمانی لاله‌ها و غبارروبی مزار شهدای کرمانشاه، به مناسبت دهه مبارک فجر، با تبریک روز مبعث، اظهار داشت: خداوند متعال نعمت‌های فراوانی را به مردم ارزانی داشته اما بعضی از آنها همراه منت است زیرا قرآن کریم می‌فرماید بر شما منت نهادیم و رسولی از میان خودتان برگزیدیم.
نماینده ولی‌ فقیه در سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) گفت: ارسال انبیا و اولیای الهی برای هدایت انسان‌ها و دعوت به توحید است زیرا اگر باور به توحید در زندگی شکل بگیرد انسان همواره در مسیر درست گام برمی‌دارد.
حجت‌الاسلام والمسلمین جلیلیان تصریح کرد: برای رسیدن به توحید باید از طاغوت تبری جست و حکومت ظلم را نفی کرد و در این راستا انقلاب اسلامی هم که برگرفته از سیره پیامبر اکرم(ص) است به مبارزه با حکومت مستبد و ظالم پهلوی پرداخت.
وی ادامه داد: در دوران قبل از انقلاب ارزش‌های اسلامی و دینی مطرح نبود اما امام خمینی(ره) ارزش‌های اسلامی را احیا کرد و به ما استقلال بخشید چه اینکه قرآن دستور می‌دهد مسلمانان تحت حکومت طاغوت نباشد.
نماینده ولی‌ فقیه در سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) عنوان کرد: در دوران حکومت پهلوی بیگانگان بر کشور مسلط شده و ارزشی برای استقلال ایران قائل نبودند و به دخالت در امور کشورمان می‌پرداختند و برنامه‌های استعماری خود را به اجرا در می‌آوردند و ارتش و مردم ما حق دخالت در امور جاری کشور را نداشتند.
حجت‌الاسلام والمسلمین جلیلیان بیان کرد: مستشاران آمریکایی در ایران حضور داشتند و از کشور ما حقوق دریافت می‌کردند و این توهین و تحقیر در حق ملت ایران بود اما امام خمینی(ره) کشور را از دست بیگانگان رهایی بخشید و استقلال را به کشور بازگرداند تت‌ جایی که امروز کشور مستقلی هستیم و در برابر استکبار ایستاده و دشمن نظاره‌گر اقتدار ما است.
وی خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران علاوه‌ بر اینکه دشمن را از خاک این سرزمین بیرون کرد به الگویی برای کشورهای مسلمان و آزادی‌خواه تبدیل شد تا جایی که می‌بینیم استکبار جهانی در منطقه دچار مشکل شده است.
حجت‌الاسلام والمسلمین جلیلیان با بیان اینکه امروز سپاهیان و ارتشیان ما نیروهای مکتبی هستند و پیشرفت‌های صنعت دفاعی کشور را در برابر تهدیدات بیمه کرده‌اند و دشمن اجازه تعرض به این سرزمین را در ذهن خود نیز ندارد، گفت: باید شکرگزار نعمت حضور پرشور در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری باشیم زیرا حضور در انتخابات ادامه راه شهدای انقلاب اسلامی است.
 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از