حالت تاریک
امام جمعه صحنه:

حضور در انتخابات وظیفه‌ ملی عموم مردم است

حضور در انتخابات وظیفه‌ ملی عموم مردم است

امام جمعه صحنه گفت: حضور در انتخابات وظیفه ملی و دینی تمام مردم ایران است و به یاری خدا انتخابات پیش رو پرشورتر از همیشه برگزار خواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا خاصه‌امیری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان صحنه، با تبریک ایام ماه مبارک رجب و ولادت امیرالمومنین علی(ع) و روز پدر، از حمله موشکی پهبادی سپاه پاسداران به مواضع رژیم صهیونیستی در عراق و مقر گروهک‌های تروریستی در سوریه و پاکستان تجلیل کرد.

 وی اظهار داشت: این عملیات‌ها در جواب جنایات تروریست‌ها در داخل کشور ایران است که توسط اربابان آمریکایی- صهیونیستی فرماندهی شده بود که جمهوری اسلامی ایران همه منطقه را برای آن‌ها ناامن خواهد کرد تا آن زمان که آمریکا از منطقه اخراج و به تبع آن جنایات تروریستی تمام شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین خاصه‌امیری افزود: ملت و دولت ایران و پاکستان برادر هستند و طبق توافق، هر دو کشور باید از وجود تروریست‌ها پاک‌سازی شوند و البته انجام عملیات موشکی اخیر هم در راستای از بین بردن تروریست‌ها بوده است.

وی بیان داشت: دشمنان ایران با انجام تبلیغات سعی می‌کنند که مردم در انتخابات شرکت نکنند؛ اما آیا دشمنان ما خوبی و پیشرفت ایران را می‌خواهند یا شکست کشور ما را بنابراین حضور در انتخابات وظیفه ملی و دینی همه مردم ایران است و به یاری خدا انتخابات پیش رو پرشورتر از همیشه برگزار خواهد شد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از