حالت تاریک
فرماندار کنگاور:

حضور گسترده در انتخابات دشمن را ناامید می‌کند

حضور گسترده در انتخابات دشمن را ناامید می‌کند

فرماندار شهرستان کنگاور گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات پشتوانه‌ای قوی برای نظام و کارگزاران و مسئولان است و حضور گسترده در انتخابات دشمن را ناامید می‌کند.

ایرج صادقی در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع‌رسانی مرصاد، هدف ازبرگزاری انتخابات در جوامع مردم سالار را ایجاد نقش بی بدیل و اساسی  مردم در تعیین سرنوشت خود و مشارکت در امورات کشور از طریق تصمیم‌گیری و اجرا و نظارت بر عملکرد مسئولین دانست و اظهار داشت: حق انتخاب کارگزاران و مسئولین نظام  به مردم واگذار شده که در این خصوص نقش آفرینی و مشارکت داشته و مسئولین کشور را مورد نقد و پرسش‌گری قرار دهند.

وی ادامه داد: اگر مردم در تعیین نماینده دقت لازم را داشته باشند و افرادی را با سطح تحصیلات عالی و کاردان و با تجربه انتخاب کنند و فرد اصلح را به مجلس شورای اسلامی بفرستند شاهد رشد و پیشرفت منطقه در ابعاد اقتصادی سیاسی، نظامی، علمی پژوهشی خواهیم بود و مشکلات اشتغال جوانان مرتفع و زمینه اشتغال شان فراهم می شود.

فرماندار کنگاور با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه «مشارکت قوی در انتخابات معجزه می کند» خاطرنشان کرد: ایشان به تمامی مسائل بین المللی، منطقه‌ای و داخلی اشرافیت کامل دارند و به عنوان سکاندار نظام مقدس جمهوری اسلامی تشخیص می‌دهند که این مشارکت حداکثری در انتخابات موجب افزایش اقتدار ملت و نیز افزایش قدرت بحث مسئولان در مجامع بین المللی و در راستای دفاع از حقوق ملت می شود. 

صادقی ادامه داد: دوستان و دشمنان کشور به این انتخابات چشم دوخته‌اند دوستان در داخل و خارج از کشور و جبهه مقاومت در کشورهای مختلف جهان با مشارکت قوی مردم در انتخابات دلگرم می شوند و دشمنان نظام نیز با یأس و ناامیدی دچار می شوند. 

وی هدف رسانه‌های معاند را از تحریم انتخابات کمرنگ کردن حضور مردم و یأس و ناامیدی در بین مردم خصوصا نوجوانان و جوانان دانست و گفت: این رسانه‌ها با تبلیغات سو و کم اهمیت جلوه دادن رأی مردم به دنبال ایجاد شکاف بین مردم و نطام هستند. 

وی تصریح کرد: یکی دیگر از اهداف دشمنان این است که مشارکت قوی مدنظر مقام معظم رهبری را هدف خود قرار دهند و تلاش می‌کنند که این مشارکت محقق نشود. 

وی افزود: آنان می‌خواهند که بسترسازی کنند که در مجامع بین المللی و تحریم‌های اقتصادی، سیاسی، نظامی فشار بیشتری را در دستور کار خودشان دارند و عملا می‌خواهند پشتوانه مردمی نظام را هدف قرار می‌دهند هدف دیگرشان هم ایجاد ناامنی و بی‌ثباتی در بعد از انتخابات است و اینکه دستاوردهای نظام را کمرنگ جلوه دهند.

کاندید اصلح باید امانت دار آرای مردم باشد
 
صادقی در خصوص ویژگی‌های نماینده اصلح نیز گفت: خصوصیاتی که یک نماینده اصلح باید داشته باشد این است که امانت دار آرای مردم باشد و پاک دست و با ایمان و خداترس باشد و به شرح وظایف نمایندگی آگاهی کامل را داشته باشد و به تعهدات خود پایبند باشد و در عمل مسیر امامین انقلاب و شهدا را طی کند. 

وی اذعان داشت: کاندید اصلح باید مبارزه با فساد را در تمامی سطوح در دستور کار خود قرار بدهد و پشتکار و جدیت در امورات حوزه انتخابیه داشته باشد و با مردم با صداقت رفتار کند و وعده‌های خارج از وظایف نمایندگی ندهد و مشکلات حوزه انتخابیه خود را بشناسد و در راستای جذب سرمایه گذار خصوصی تلاش مضاعف نماید.

فرماندار کنگاور تاکید کرد : کاندیدها از تخریب و توهین به سایر نامزدها خودداری کنند و مطالبات مردم را بی‌رویه افزایش ندهند، ظرفیت‌های حوزه انتخابیه را بشناسد و فرصت‌های حوزه انتخابیه را شناسایی کنند و در انتخابات از سیاه‌نمایی و اینکه خدمات گذشته را زیر سوال ببرند خود داری کنند.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از