حالت تاریک
Logo
دوشنبه, 07 آبان 1403
حمله موشکی ایران ضربه‌ای فراموش‌نشدنی به صهیونیست‌ها زد
تحلیل‌گر مسائل سیاسی:

حمله موشکی ایران ضربه‌ای فراموش‌نشدنی به صهیونیست‌ها زد

تحلیل‌گر مسائل سیاسی گفت: حمله موشکی ایران ضربه‌ای فراموش‌نشدنی از ابعاد سیاسی، نظامی و حیثیتی به رژیم جعلی صهیونیستی وارد کرد.

نصرالله شفیعی در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: موقعیتی که امروزه در آن قرار داریم موقعیتی بسیار حساس است که باید تمام مراحل آن با تدبیر لازم به پیش برود و از هرگونه اقدام احساسی و تبلیغاتی خودداری شود این تدبیر و رفتار سنجیده را می‌توان در مواضع ایران اسلامی و در رأس آن مقام معظم رهبری شاهد بود. 

این تحلیل‌گر مسائل سیاسی افزود: رهبر معظم انقلاب در خطبه‌های نماز جمعه نصر فرمودند که نه شتاب‌زده عمل می‌کنیم و نه تعلل می‌کنیم آنچه نظام جمهوری اسلامی تا به حال در رابطه با موقعیت حساس کنونی انجام داده، رفتاری مدبرانه بوده است. 

وی گفت: این مدبرانه عمل‌کردن را باید از جهاتی مدنظر قرار داد و برخی بر این باورند که دشمن با اقدامات و ترورهای خود می‌خواهد ایران اسلامی را وارد تله جنگ کند و بنابراین ایران نباید به این اقدامات پاسخ دهد تا وارد جنگی بزرگ نشود. 

شفیعی با بیان اینکه واقعیت این است که در مواجهه با اقدامات دشمن باید جنبه‌های مختلف را در نظر گرفت و به صورت عقلانی پاسخ داد، افزود: ما در سطح منطقه شاهد رویارویی مردم غزه لبنان و جبهه مقاومت با دشمن صهیونیستی هستیم.

این تحلیل‌گر مسائل سیاسی بیان کرد: امروزه رژیم اشغال‌گر به بمباران‌های وحشیانه دست‌زده است و در نسل‌کشی بی‌نظیر تاریخی مردم غزه را از بین می‌برد و سرزمین لبنان را ویران می‌کند.

وی گفت: مردم غزه هیچ سلاح دفاعی در برابر تجهیزات مدرن رژیم صهیونیستی ندارند کشور لبنان فاقد دفاع هوایی است چه برسد به اینکه بخواهد در برابر چنین حملات وحشیانه‌ای مقابله به‌مثل کند. 

شفیعی ادامه داد: در این میان جایگاه جمهوری اسلامی بسیار متفاوت است جمهوری اسلامی به مدد فرزندان خود و دانش بومی در عرصه‌های مختلف نظامی توانسته است به موقعیتی دست پیدا کند که تمام تحلیل‌گران نظامی دنیا انگشت به دهان مانده‌اند، آن‌ها به خوبی می‌دانند که سلاح‌های بازدارنده ایران از چه توان بازدارندگی بالایی برخوردار است. 

وی ادامه داد: رژیم صهیونیستی به دنبال انتقام از عملیات وعده صادق ۲ است، این عملیات ضربه‌ای بزرگ بر پیکره این رژیم منحوس وارد کرد، ضربه‌ای فراموش‌نشدنی از ابعاد سیاسی، نظامی و حیثیتی به رژیم جعلی صهیونیستی وارد کرد.

شفیعی گفت: رژیم صهیونیستی در هر شرایط و یا هر سطحی که بخواهد ایران اسلامی را مورد تهدید یا تعرض قرار دهد پاسخی سنجیده و درخور دریافت خواهد کرد، ایران اسلامی اعلام کرده که در برابر هرگونه تجاوز رژیم صهیونیستی به خاک و منافع خود مقابله خواهد کرد.

این تحلیل‌گر مسائل سیاسی خاطرنشان کرد: آمادگی مردم ایران و تدابیر مقام معظم رهبری به عنوان فرمانده کل قوا و توان ایران در بازدارندگی مانع شکل‌گیری یک جنگ همه‌جانبه و طولانی مدت خواهد شد. 

وی افزود: در عین حال انسجام، هدف، تدابیر، حضور مردم در صحنه و آمادگی روحی ملت ایران فاکتورهای بسیار مهمی در برخورد با رژیم صهیونیستی محسوب می‌شوند، در کنار آمادگی‌های روحی و تسلیحاتی مسئولان و نیروهای مسلح، ملت ایران نیز باید آمادگی لازم برای ایستادگی و مقابله در برابر دشمن داشته باشد.

شفیعی با بیان اینکه آمادگی ملت ایران بر معادلات منطقه و اقدامات دشمن تأثیرگذار خواهد بود، گفت: بنابراین ملت ایران در برهه حساس کنونی باید به رسالت تاریخی خود یعنی پشتیبانی و حمایت همه‌جانبه از مواضع نظام، رهبری و جبهه مقاومت عمل کند.

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: خوشبختانه مردم از پویشی که در حمایت مالی از مردم لبنان، غزه، جبهه مقاومت و یمن به راه افتاده است حضور گسترده‌ای داشته‌اند و این نشان می‌دهد که مردم آمادگی کامل برای هرگونه سناریویی دارند و صحنه را خالی نخواهند کرد.

انتهای خبر/

درباره نویسنده

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از