حالت تاریک
جوانرودی‌ها تاریخ را تکرار کردند؛

خلق حماسه ۲۲ بهمن در جوانرود

خلق حماسه ۲۲ بهمن در جوانرود

مردم شهرستان مرزی جوانرود امروز در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران حماسه ۲۲ بهمن را رقم زدند‌.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ امروز ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ شهرستان مرزی جوانرود تماشایی‌تر از هر زمان دیگری بود؛ مردم کرد و غیرتمند این دیار یک پارچه حماسه‌ساز شدند و بار دیگر بیعت خود را با امامین انقلاب اعلام کردند.

کودکان جوانرودی امروز در جشن بزرگ پیروزی انقلاب تصاویر جنایات رژیم صهیونیستی را به تصویر کشیدند و در غرفه‌های نقاشی حاشیه مراسم راهپیمایی برای دشمن خط و نشان کشیدند.

زنان و مردان کرد جوانرود امروز دوشادوش ملت ایران شعار مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، ای رهبر آزاده آماده‌ایم آماده سردادند و وفاداری خود را به نظام ثابت کردند.

لگدمال شدن پرچم رژیم صهیونیستی، به آتش کشیدن آن، قرائت بیانیه، برپایی میز خدمت، اجرای سرودهای حماسی در کنار برپایی غرفه‌های مختلف جشن پیروزی انقلاب را در جوانرود شیرین‌تر کرد.

مردان و زنان شهیدپرور اورامی جوانرود در ۴۵مین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، حماسه‌ای دیگر خلق کردند و به جهانیان ثابت کردند که گام دوم انقلاب را مصمم‌تر طی خواهند کرد.

امروز کودکان جوانرودی در آغوش مادران و پدران ولایی خود درس سربازی برای ولایت را آموختند که در سرمای سوزان شهرستانی مرزی، با حضوری حماسی روزی گرم و سرشار از امیدآفرینی و ولایت‌مداری را رقم بزنند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از