دوشنبه 26 شهر 1403
1402-11-10 16:00 - شماره خبر : 4572 0
رئیس دفتر دانشگاه علوم‌پزشکی کرمانشاه خبر داد:

علوم‌پزشکی کرمانشاه سومین دانشگاه در جذب دانشجویان بین‌الملل

مشاور و رئیس دفتر دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به تحصیل ۷۰۰ دانشجوی بین‌الملل، گفت: دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در جذب دانشجوی بین‌الملل حائز رتبه سوم است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی «مرصاد»، احمدرضا بیگلری بعدازظهر امروز سه‌شنبه در نشست هم‌اندیشی با حضور دستیار رئیس جمهور در جمع اساتید و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه که در سالن جلسات مرکز توسعه و مطالعات این دانشگاه برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد شهدا و شهدای مدافع حرم، اظهار داشت: شهدا مظهر عزت و سربلندی جامعه هستند.

 

مشاور و رئیس دفتر دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه افزود: کرمانشاه با توجه به اینکه در مسیر عتبات عالیات قرار گرفته از موقعیت ویژه‌ای برخوردار است طوری‌که در اربعین سال گذشته نیمی از زائران از مرز خسروی عبور کردند.

 

وی در ادامه گفت: دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه شرایط ویژه‌ای دارد و پذیرای بیمارانی از استان‌های همجوار از لرستان و ایلام است.

 

بیگلری تصریح کرد: دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در فنآوری، نظام برنامه‌ریزی و اجرای برنامه عملیاتی جزو رتبه‌های برتر است.

 

وی ادامه داد: دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در پویش طرح غربالگری مقام اول کشوری را در طرح بیماریابی کسب کرد.

 

بیگلری در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به فعالیت ۱۸ هزار نفر نیروی کادر در دانشگاه پزشکی، خاطرنشان کرد: در ارتباط با حوادث سال گذشته جز پنج دانشگاه امن کشور بود.

 

وی با اشاره به تدریس اکثر رشته‌های تخصصی در این دانشگاه، بیان کرد: دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه دارای بیش از ۵۵۰ نفر عضو هیئت علمی است.

 

بیگلری با بیان اینکه تعداد هفت هزار دانشجوی پزشکی در این دانشگاه مشغول تحصیل هستند، تصریح کرد: از این تعداد ۷۰۰ دانشجوی بین‌المللی حضور دارند.

 

مشاور و رئیس دفتر دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه خاطرنشان کرد: در جذب دانشجوی بین‌الملل حائز رتبه سوم است و همچنین برخی رشته‌های فوق‌تخصصی نیز فعال شده است.

 

و با اشاره به آماده‌سازی زیرساخت‌ها برای راه اندازی مرکز پیوند قلب در استان، گفت: بخشی از کار پیوند قلب در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه انجام می‌شود.

 

انتهای خبر/

https://mersadnews.ir/short/4Aqgg
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر:
آخرین اخبار