پنج‌شنبه 29 شهر 1403
1403-06-27 07:58 - شماره خبر : 10040 0
رئیس‌پلیس آگاهی استان کرمانشاه خبر داد:

دستگیری سارق گوشی‌های مسروقه در کرمانشاه

رئیس‌پلیس آگاهی استان کرمانشاه از دستگیری خریدار و فروشنده گوشی‌های مسروقه در کرمانشاه و کشف ۲۵ دستگاه موبایل سرقتی خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ علی کرمی اظهار داشت: پس از اطلاع مأموران پلیس آگاهی مبنی بر اینکه شخصی در زمینه خرید و فروش گوشی‌های تلفن‌همراه مسروقه فعالیت دارد، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: در تحقیقات تکمیلی مشخص شد این فرد در تهران و به صورت گسترده و عمده اقدام به خرید تلفن‌همراه مسروقه کرده و پس از تغییر شماره سریال، اقدام به فروش آن‌ها در مغازه‌های موبایل‌فروشی و بین شهروندان می‌کند.

کرمی افزود: کاراگاهان پلیس آگاهی با دریافت این اطلاعات و انجام کار‌های اطلاعاتی موفق به شناسایی فرد مذکور شده و پس از حضور در کرمانشاه نسبت به دستگیری وی مقابل منزلش اقدام کردند.

رئیس‌پلیس آگاهی استان کرمانشاه با اشاره به بازرسی‌های انجام گرفته از منزل متهم پس از هماهنگی با مقام قضائی، یادآوری کرد: در این بازرسی ۲۵ دستگاه گوشی تلفن‌همراه مسروقه و ۱۹۰ میلیون ریال وجه نقد که برای خرید و فروش موبایل‌های سرقتی استفاده می‌شد، کشف شد.

وی همچنین از توقیف یک دستگاه خودرو پراید متعلق به مجرم دستگیر شده خبر داد و گفت: بازجویی از این فرد توسط کاراگاهان پلیس آگاهی همچنان ادامه دارد.

 کرمی در پایان از تلاش برای کشف شماره سریال‌های اصلی گوشی‌های سرقتی کشف شده و صاحبان آن‌ها خبر داد.

منبع: خبرگزاری پلیس

انتهای خبر/

https://mersadnews.ir/short/V77Qp
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر:
آخرین اخبار