حالت تاریک
مدرس حوزه علمیه:

دشمن اعتبارش را برای براندازی نظام هزینه کرد

دشمن اعتبارش را برای براندازی نظام هزینه کرد

مدرس حوزه علمیه گفت: سال گذشته پیاده‌نظام‌های داخلی دشمن جنگ هیبریدی عظیمی را علیه ملت ایران راه انداختند و تمام اعتبار خود را برای براندازی جمهوری اسلامی ایران هزینه کردند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مسلم فرهنگیان در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»، اظهار داشت: در سال گذشته و در چنین روزی پیاده‌نظام‌های داخلی دشمن با تمام توان به میدان آمدند و جنگ هیبریدی عظیمی را علیه ملت ایران راه انداختند و تمام اعتبار خود را برای براندازی جمهوری اسلامی ایران هزینه کردند.

مدیر حوزه علمیه امام خمینی (ره) سنقروکلیایی گفت: دشمنان به بهانه مرگ مهسا امینی و تصویرسازی‌های دروغین سعی کردند گسل‌های قومیتی را فعال و مردم را علیه نظام تحریک کنند و سپس با کمک گروهک‌ها و جریان‌های مخالف نظام قصد داشتند با فراخوان‌های خود قیام میلیونی مردم علیه نظام را رقم بزنند و به زعم باطل خود نظام را ساقط کنند اما در محاسبات خود دچار اشتباه شدند و به هیچ دستاوردی نرسیدند.

وی تصریح کرد: اهداف دشمن گسترش دامنه اغتشاشات به تمامی شهرها و زیر سؤال بردن امنیت جامعه بود که مردم نیروهای امنیتی را تحت فشار بگذارند تا جامعه دچار انشقاق و وارد فاز جنگ شهری شود و دشمنان نیز در خارج به راحتی بتواند به امنیت کشور ضربه نهایی را وارد سازد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین فرهنگیان افزود: از همان روزهای اول دست استکبار جهانی، صهیونیست‌ها و مرتجعین در میان بود و نقشه اغتشاشات عظیمی را علیه ملت طراحی کردند که توسط پیاده‌نظام‌های دشمن در داخل به اجراء درآمد و این برای همه مردم عیان گشت و با سیل محکم ملت روبرو گشتند و سیلی دیگر بر پیکر بی‌جان آن‌ها وارد شد و برای بار دیگر تیر دشمنان برای براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی به سنگ خورد و فضاحت و خفت و حقارت را برای خود به بار آوردند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی کشوری مظلوم اما مقتدر است و ملت ایران همواره پشتیبان اسلام، انقلاب، آرمان‌های امامین و شهداء بوده و هر کجا نظام نیاز به حضور آن‌ها داشته با تمام توان حضور پیدا کرده‌اند و توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده و نقشه‌های آن‌ها را نقش بر آب خواهند کرد.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از