حالت تاریک
دفاع مقدس الگوی علمی و عملی است
فرمانده نیروی انتظامی قصرشیرین:

دفاع مقدس الگوی علمی و عملی است

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان قصرشیرین با اشاره به گنجینه ارزشمند هشت سال دفاع مقدس، گفت: دفاع مقدس الگوی علمی و عملی است.

ایمان مرادی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: حماسه ملت غيور ايران و رزمندگان دريادل و آزاده در دفاع از ارزش‌های اسلامی، عزت، شرف و موجوديت ایران اسلامی است.

وی افزود: تاريخ هشت ساله دفاع مقدس نمادی از ايثار، شهادت و مقاومت است، روايت هشت سال دفاع مقدس، مقاومت و مظلوميت ملتی است كه قله‌‌هاى بلند فداکاری و دفاع از مرز و بوم را فتح کرده و در راه دفاع از مكتب، انقلاب و ميهن اسلامى خويش از هيچ کوششی فروگذار نکرده است.

مرادی ادامه داد: رزمندگان اسلام طی هشت سال دفاع مقدس تمام هستی خود را در راه دفاع از ارزش‌های اسلامی، عزت، شرف و موجوديت ميهن اسلامی در طبق اخلاص گذاشتند و در سايه رهبری مدبرانه بنيان‌گذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) حماسه‌ای ماندگار را خلق كردند كه جهانيان را به تحير و تحسين وا داشت.

مرادی خاطرنشان کرد: دوران پر افتخار دفاع مقدس همچون نگينی تابناک بر تارک تاريخ حماسه و ايثار انقلاب اسلامی می‌درخشد و الگوی علمی و عملی کم‌نظيری است و به فرموده رهبر معظم انقلاب حماسه ملت ايران در دفاع مقدس نمايشگر قله ظرفيت‌های انسانی مردم اين سرزمين بود.

وی تصریح کرد: آنچه دفاع مقدس ما را از ساير جنگ‌های طول تاريخ متمايز می‌كند، شور، عشق و ايمانی است كه دل‌های مجاهدان و رزمندگان ما را شعله‌ور می‌کرد، قدم‌هايی كه در راه خدا و برای رضای او با دشمنان انقلاب و اسلام در عرصه جهاد به حركت درآمدند و اينک در استمرار اين مجاهدت‌ها، به ندای مراد و ولی امر خود حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) لبيک گفته و به مقابله با جنگ نرم استکبار جهانی که هويت، ارزش و دين اين ملت را نشانه گرفته است، برخاسته‌اند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از