حالت تاریک
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قصرشیرین:

دوره امپراتوری دروغ آمریکا به پایان رسیده است

دوره امپراتوری دروغ آمریکا به پایان رسیده است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قصرشیرین گفت: امروزه دیگر دوره امپراتوری دروغ آمریکا به پایان رسیده است.

الفتی در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع‌رسانی مرصاد، با اشاره به سیاست‌های کثیف و ننگین آمریکا در طول تاریخ، اظهار داشت: هر چه زمان رو به جلو می‌رود چهره ننگین آمریکا برای همگان بیشتر نمایان می‌شود.

وی افزود: آمریکا به‌عنوان دشمن قسم‌خورده ما جنگ ترکیبی را علیه ملت ما راه انداخت  اما با بصیرت و هوشیاری ملت سرافراز و ولایت‌مدار ایران اسلامی مثل همیشه هزاران بار دیگر شکست خورد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قصرشیرین خاطرنشان کرد: خداوند در قرآن وعده پیروزی حق بر باطل را داده و در این کارزار وعده‌های الهی تحقق پیدا کرد و باطل نابود و حق پیروز شد.

الفتی اذعان کرد: دشمن در جنگ ترکیبی از فضای مجازی استفاده کرد و قصد داشت با فتنه‌انگیزی، چند دستگی را راه‌اندازی کند و تمام توان  و هدف خود را در داخل  و خارج به‌کار برد اما با هوشیاری و بصیرت ملت ولایت‌مدار و انقلابی ایران اسلامی شکست خورد.

وی عنوان کرد: دشمن مردم ما را شناخته و می‌داند آن‌ها با بصیرت و ولایت‌مداری تا آخرین قطره خون خود پای آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و پیرو منویات مقام معظم رهبری خواهند بود با این حال خطایی راهبردی مرتکب  شدند و شکست بزرگی خوردند و با بی‌اعتباری و رسوایی میدان را ترک کردند.  

                                                                                                             
 الفتی گفت: دشمن از ماه‌ها قبل از سالگرد اغتشاشات دنبال اجرای نقشه‌های پلیدی بود و تمام توان و ظریفت خود را پای کار آورد ولی این بار هم با هوشیاری، بیداری و آگاهی ملت سرافراز و با بصیرت اسلامی به‌خصوص جوانان و نوجوانان باز هم شکست خورد و بیشتر از گذشته رسوا و خوار شد.

وی افزود: امروز در جهان یک بیداری مردمی رخ داده و دیگر امت‌های آزادی‌خواه فریب نقشه‌های پلید آمریکا را نخواهند خورد و رسانه‌های آن‌ها یک به یک چهره واقعی‌شان را نشان داده‌اند که نمونه آن تعطیلی شبکه ماهواره‌ای من و تو است.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از