حالت تاریک
عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه:

دولت سیزدهم الگویی برای دولت جدید است

دولت سیزدهم الگویی برای دولت جدید است

عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه با بیان اینکه دولت سیزدهم الگویی برای دولت جدید است، گفت: دولت جدید باید با تمام توان و به صورت شبانه‌روزی به مردم خدمت کند.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدجواد حسینی‌‌کیا در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: دولت چهاردهم می‌تواند از کارآمدی‌ها و ناکارآمدی‌های دولت‌های قبل الگوبرداری کند به این ترتیب که از کارآمدی تبعیت و از ناکارآمدی‌ها دوری کند. 

عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه افزود: دولت جدید باید با تمام توان و به صورت شبانه‌روزی به مردم خدمت کرده و سعی کند از حاشیه بپرهیزد در این خصوص دولت سیزدهم به ریاست شهید خدمت، می‌تواند الگوی خوبی برای دولت جدید باشد.

وی گفت: دولت سیزدهم در عمل به وظایف خود، شب و روز نمی‌شناخت و تمام تلاش خود را برای خدمت به مردم به‌کار می‌بست. 

حسینی‌کیا خاطرنشان کرد: دولت سیزدهم به طور سرزده و میدانی از دورترین نقاط کشور هم بازدید می‌کرد بنابراین الگوبرداری از دولت سیزدهم می‌تواند یکی از اولویت‌های دولت چهاردهم در این مسیر باشد.

وی ادامه داد: دولت جدید باید در سیاست خارجی توجه و اهتمام بیشتری به روابط با همسایگان داشته باشد، دولت چهاردهم نباید تمام مشکلات را به تحریم و روابط با کشورهای غربی گره بزند.

عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه با اشاره به منویات مقام معظم رهبری گفت: ایشان درباره شهید آیت‌الله رئیسی فرمودند: «رئیسی به اصل ارتباط عقیده داشت و اهل تعامل بود اما از موضع عزت، نه آن‌چنان تند و دورکننده بحث می‌کرد که ارتباط قطع شود و نه بیهوده خود را دست پایین می‌گرفت و امتیاز می‌داد».

حسینی‌کیا تصریح کرد: دولت باید تمام تلاش خود را برای موفقیت به‌کار گیرد، اگر دولت بخواهد وارد حاشیه شود و یا افراد حاشیه‌دار را در انتصابات خود بگنجاند وارد مسائلی خواهد شد که دردی از معیشت و مشکل جوانان دوا نمی‌کند و به تدریج وارد روزمرگی می‌شود. 

وی با تأکید بر اینکه اقتصاد و معیشت مردم باید در اولویت دولت جدید قرار گیرد، گفت: اقتصاد، معیشت مردم، ازدواج جوانان، مسکن، توجه به واحدهای تولیدی، حمایت از صادرات، توجه به معادن کشور و اشتغال باید از اولویت‌های دولت چهاردهم باشد.

حسینی‌کیا با اشاره به اینکه محور اقدامات دولت شهید رئیسی، حل مشکلات و تأمین نیازهای مردم بود، خاطرنشان کرد: اگر دولت به موضوعات کلیدی توجه کند، در کار خود به موفقیت دست پیدا خواهد کرد. 

وی در ادامه گفت: شاخص همه ما مقام معظم رهبری است و رئیس‌جمهور در دولت چهاردهم باید به سخنان و رهنمودهای ایشان با دل و جان گوش کند و به صورت عملی آنها را به کار ببندد.

حسینی‌کیا با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب بارها در فرمایشات گوهربار خود بر لزوم پایبندی به سیاست‌های کلی نظام تأکید کرده‌اند، گفت: معظم‌له خطاب به رئیس‌جمهور و اعضای دولت بیان کردند: «که هر جا کارها را منوط به غرب و مذاکره با آمریکا کردید ناموفق بودید و هر جا که بدون اعتماد به غرب، حرکت و از آنها قطع امید کردید، موفق بودید و پیش رفتید».

وی افزود: دکتر پزشکیان در مناظرات انتخاباتی اولویت خود را توجه به سیاست‌های کلی و برنامه هفتم توسعه عنوان کرده که از سوی مجلس شورای اسلامی تدوین و قانون‌گذاری شده است.

انتهای خبر/

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از