حالت تاریک
مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سنقروکلیایی مطرح کرد:

دیده‌شدن رد پای دروغ‌های رسانه‌ای در تمام اغتشاشات

دیده‌شدن رد پای دروغ‌های رسانه‌ای در تمام اغتشاشات

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سنقروکلیایی گفت: در سال‌های اخیر رد پای دروغ‌های رسانه‌ای در تمام آشوب‌ها و اغتشاشات به راحتی دیده می‌شود.

علی حشمتی در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»، اظهار داشت: یکی از ابزارهایی که نقش بسیار مهمی در به قدرت رسیدن و تثبیت ابرقدرت‌های جهان داشته رسانه است که گاهی با مخفی کردن حقیقت، گاهی با دروغ‌های رسانه‌ای و تبلیغات به اهداف خود دست می‌یابد.

وی گفت: بخش قابل توجهی از مردم به خیال اینکه دسترسی به اخبار بدون سانسور و واقعی داشته باشند ذهن و قلب خودشان را دربست به شیاطین دادند.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان سنقروکلیایی امنیت را خط قرمز و شرف هر کشور دانست و افزود: همه کشورها به‌ویژه ایران درصدد تأمین امنیت هستند و این یکی از افتخارات محسوب می‌شود.

وی در ادامه بیان کرد: همه دستاوردها در سایه امنیت محقق می‌شود تا کشوری امنیت و ثبات نداشته باشد دستاوردهایش محقق نمی‌شود.

حشمتی با بیان اینکه در سال‌های اخیر رد پای دروغ‌های رسانه‌ای در تمام آشوب‌ها و اغتشاشات به راحتی دیده می‌شود، تصریح کرد: در جریان‌سازی امپراتوری دروغین و اغتشاشات سال قبل رسانه‌های غربی با تمام قوا به میدان آمدند عملکرد رسانه‌هایی همچون بی‌بی‌سی فارسی وابسته به دولت انگلیس، ایران اینترنشنال وابسته به دولت سعودی، صدای آمریکا و رادیو فردا وابسته به دولت آمریکا، منو تو وابسته به جریان بهائیت و صفحات مجازی آن‌ها نشان می‌دهد دروغ‌هایی درباره حوادث اخیر ایران منتشر کرده‌اند.

وی ضمن مقایسه شبکه‌های ماهواره‌ای فارسی‌زبان که اختصاصی علیه ایران برنامه می‌سازند با بقیه کشورها، گفت: تقریباً عموم کشورها به‌ویژه کشورهای کم‌اهمیت و خنثی اصلاً یک شبکه که هیچ بلکه یک برنامه تلویزیونی هم علیه‌شان در طول سال ساخته نمی‌شود در حالی‌که در ایران از VOA و BBC و دویچه‌وله فارسی و منو تو و سیمای آزادی و ده‌ها شبکه فارسی‌زبان ۲۴ساعته علیه‌اش محتوا می‌سازند.

حشمتی با بیان اینکه در توییتر خارج و داخل کشور ما ۱.۵ میلیون کاربر فارسی‌زبان داریم، افزود: تعداد هشتگ‌هایی که در اعتشاشات ترند شدند از ۵۰۰ میلیون هم گذشت یعنی به ازای هر کاربر ایرانی ۳۵۰ هشتگ‌زده شد.

وی با اشاره به اینکه دشمن علیه جمهوری اسلامی ایران تلاش و هزینه کرد، خاطرنشان کرد: همچنان شاهد شکست مفتضحانه رسانه‌های غربی هستیم چه اینکه در اغتشاشات با وجود تلاش‌های مداوم درمقابل ریزش‌ها، شاهد رویش‌هایی بودیم که نقشه‌های دروغین رسانه‌های معاند را نقش بر آب کرد. چرا که راه انقلاب اسلامی حق است.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از