حالت تاریک
فرماندار کنگاور:

راهپیمایی روز قدس کلید انسجام جامعه انسانی است

راهپیمایی روز قدس کلید انسجام جامعه انسانی است

فرماندار کنگاور گفت: راهپیمایی روز قدس، کلید انسجام و اتحاد جامعه انسانی و گروهای مقاومت فلسطین است که باید هرچه با شکوهتر و گسترده‌تر و با هدف افزایش اقتدار و روحیه ملت مظلوم فلسطین برگزار شود.

ایرج صادقی در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: امروز شاهد زوال رژیم صهیونیستی و اقتدار جبهه مقاومت هستیم و جبهه مقاومت بنا به وعده الهی در حال فتح قله‌های پیروزی است. 

وی عنوان کرد: اقدامات جنایتکارانه و وقیحانه رژیم صهیونیستی از مصادیق بارز نسل‌کشی است و خون زنان و کودکان مظلوم و بی‌گناه فلسطین وجدان‌ها را بیدار کرده و جوامع انسانی را برای نابودی این رژیم منحوس متحد ساخته است. 

صادقی با بیان اینکه گرامیداشت روز قدس و ابراز همدلی و همبستگی با مردم فلسطین و اعلام انزجار علیه رژیم مستکبر صهیونیستی، وظیفه‌ای انسانی، دینی و جهانی است، اذعان داشت:  راهپیمایی روز قدس، کلید انسجام و اتحاد جامعه انسانی و گروه‌های مقاومت فلسطین است. 

وی عنوان کرد: راهپیمایی روز قدس باید هرچه با شکوه‌تر، گسترده‌تر و با هدف افزایش اقتدار و روحیه ملت مظلوم فلسطین برگزار شود. 

فرماندار کنگاور خاطرنشان کرد: راه‌حل مسأله فلسطین بازگشت آوارگان و برگزاری رفراندوم با حضور ساکنان اصلی آن است زیرا این موضوع حق مسلم آن‌ها است و همه جوامع انسانی باید بر آن تاکید داشته باشند. 

وی تصریح کرد: جبهه مقاومت به لطف خدا در اوج اقتدار قرار دارد و همان‌گونه که مقام معظم رهبری فرمودند روز قدس مسأله کوچکی نیست، روز قدس یک روز جهانی است یک پیام جهانی هم دارد که نشان‌دهنده این است امت اسلامی زیر بار ظلم نمی‌رود، حتی اگر این ظلم از پشتیبانی بزرگترین و قدرتمندترین دولت‌های عالم برخوردار باشد. 

صادقی ادامه داد: امامین انقلاب همواره بر حمایت از فلسطین و آزادی قدس تاکید داشته‌اند و این موضوع جزو اهداف انقلاب اسلامی بوده است. 

وی افزود: سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی خود پرچمدار مبارزه با رژیم صهیونیستی بود و به مردم فلسطین، غزه و دیگر مسلمانان آزادی‌خواه درس خودباوری و مقاومت در برابر ظلم، فتنه و تفرقه آموخت. 

فرماندار کنگاور ضمن دعوت از آحاد مردم جامعه و شهرستان، گفت: مردم شهرستان کنگاور هم، فردا و همزمان با سراسر میهن عزیز اسلامی، بار دیگر در صفوفی بهم فشرده در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت و امید تازه‌ای را در دل مردم مظلوم و زجرکشیده فلسطین اشغالی و غزه که این روزها آماج حملات بی‌رحمانه رژیم غاصب صهیونیستی قرار گرفته‌اند، ایجاد
می‌کنند. 

صادقی تصریح کرد: مردم با شرکت در راهپیمایی روز قدس وحدت و اتحاد اسلامی را به نحو اعلای خویش به نمایش می‌گذارند و با کمک‌های مادی و معنوی خود در حد امکان از آلام و سختی‌های مردم ستمدیده فلسطین به‌ویژه خانواده شهدا و آسیب‌دیدگان غزه می‌کاهند. 

وی افزود: راهپیمایی روز قدس، کلید انسجام و اتحاد جامعه انسانی و گروهای مقاومت فلسطین است که باید هرچه با شکوهتر و گسترده‌تر و با هدف افزایش اقتدار و روحیه ملت مظلوم فلسطین برگزار شود. 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از