حالت تاریک
Logo
جمعه, 27 مهر 1403
راه‌اندازی ۶۰۰ متر روشنایی در جاده‌های کرمانشاه
مدیرکل راهداری کرمانشاه خبر داد:

راه‌اندازی ۶۰۰ متر روشنایی در جاده‌های کرمانشاه

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از راه‌اندازی ۶۰۰ متر روشنایی در محورهای مواصلاتی استان از ابتدای سال جاری خبر داد.

سید شهرام کهریزی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ از تجهیز کامل محورهای مواصلاتی استان به علائم ایمنی و تجهیزات مرتبط خبر داد و اظهار داشت: با هدف افزایش ایمنی تردد در محورهای مواصلاتی استان، از ابتدای سال اقدامات گسترده‌ای در زمینه نصب علائم ایمنی، تابلوهای اطلاعاتی و خط‌کشی راه‌ها انجام شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: راهداری با هدف ارتقای افزایش ایمنی تردد؛ کاربران جاده‌ای طی ۶ ماهه اول سال‌ جاری بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه را خط‌کشی کرده است.

کهریزی با تأکید بر اهمیت ایمنی راه‌ها، اعلام کرد: برای کاهش تصادفات جاده‌ای، یک هزار و ۴۵۰ عدد تابلو مسیرنما بر روی نیوجرسی‌ها و گاردریل‌ها و همچنین همچنین یک هزار و ۸۹۰ عدد تابلو اطلاعات مسیر در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه صورت‌گرفته است.

وی با بیان اینکه رفع نقاط حادثه‌خیز همواره در دستور کار قرار دارد، ادامه داد: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته از ابتدای سال جاری، سه مورد از نقاط حادثه‌خیز جاده‌ای مصوب سال ۱۴۰۱ در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه رفع و ۴۱۰ متر مربع سرعت‌کاه‌ آسفالتی ایجاد شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه بیان کرد: در راستای تأمین روشنایی محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه ۶۰۰ متر سیستم روشنایی، ۸۶ مورد چراغ چشمک‌زن نصب و ۱۳۸ کیلومتر روشنایی تعمیر و نگهداری شده است.

کهریزی عنوان کرد: در ۶ ماهه سال‌ جاری ۱۴۰ مورد ایمن‌سازی و آشکارسازی نقاط حادثه‌خیز و۸۳ کیلومتر پاک‌سازی مسیر توسط نیروهای راهداری انجام گرفته است.

وی با اشاره به همکاری مناسب راهداری با پلیس راه استان کرمانشاه، خاطرنشان کرد: از ابتدای سال جاری ۶ دستگاه پلیس مجازی در جاده‌ها نصب و سه مورد ساماندهی پلیس راه‌های استان کرمانشاه انجام گرفته است.

انتهای خبر/

درباره نویسنده

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از