حالت تاریک
امام جمعه اسلام‌آبادغرب مطرح کرد:

رفتار دوگانه مجامع حقوق بشری با کشورهای اسلامی

رفتار دوگانه مجامع حقوق بشری با کشورهای اسلامی

امام جمعه اسلام‌آبادغرب گفت: استاندارد دوگانه مجامع حقوق بشری در برخورد با اوکراین و کشورهای مسلمان نظیر فلسطین، یمن، سوریه، عراق و افغانستان آبرو و عملکرد آنها را در جهان زیر سوال برده است.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی مرصاد، سید روح‌الله حجت‌الاسلام زمانی موسوی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اسلام‌آبادغرب با اشاره به کشتار وحشیانه ملت مظلوم فلسطین توسط رژیم صهیونیستی، اظهار داشت: غم بزرگ ناشی از کشتار مظلومانه مردم غزه، کودکان و زنان بی‌دفاع، دل‌های مسلمانان و ملت‌های آزاده جهان را آزار می‌دهد.

 وی افزود: سال‌ها پیش از این امام خمینی (ره) در دهه ۴۰ حتی زمانی که حکومت و انقلاب اسلامی را تشکیل نداده بودند از اسرائیل به‌عنوان غده سرطانی یاد کردند و حاضر به پذیرش این قدرت منحوس نشدند در واقع هیچ‌گاه آرمان امام راحل حاضر به همراهی طاغوت نبود.

امام جمعه اسلام‌آبادغرب گفت: مقام معظم رهبری نیز ادامه دهنده آرمان امام خمینی (ره) است و هیچ‌گاه با استکبار و رژیم صهیونیستی در چارچوب نظام اسلامی همراهی و پذیرش نداشته‌اند.

حجت‌الاسلام زمانی موسوی عنوان کرد: این حوادث غزه ما را به یاد جنگ تحمیلی و دفاع مقدس می‌اندازد که با بمباران و موشک‌باران مردم بی‌دفاع ایران در برابر جهانیان همراه بود که در این میان امام راحل فرمودند این جنگ برای ما نعمت بود.

وی افزود: در آینده هم خواهیم دید که این جنگ فلسطین برای آینده این کشور برکت خواهد داشت و ماهیت رژیم صهیونیستی را برای جهانیان مشخص خواهد کرد چه اینکه اکنون نیز ابهت پوشالی رژیم صهیونیستی در هم شکسته شده است.

امام جمعه اسلام‌آبادغرب خاطرنشان کرد: استاندارد دوگانه مجامع حقوق بشری در برخورد با اوکراین و کشورهای مسلمان نظیر فلسطین، یمن، سوریه، عراق و افغانستان آبرو و عملکرد آن‌ها را در جهان زیر سوال برده است. وی اذعان کرد: همه انسان‌های آزادی‌خواه جهان بر مسئله فلسطین ایستاده‌اند و با اجماع جهانی می‌توانند دولت‌های خود را مجبور به حمایت از مظلوم کنند.

خطیب جمعه اسلام‌آبادغرب گفت: مردم اسلام‌آبادغرب در دفاع مقدس طعم جنگ، آوارگی و موشک‌باران خانه‌های خود را لمس کرده‌اند و امیدواریم با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای مرصاد هم به‌صورت معنوی و هم به‌صورت کمک‌های مالی با مردم مظلوم غزه همدردی کنند.

 وی با اشاره به اجرای سیاست‌های حمایتی دولت سیزدهم در خصوص جوانی جمعیت، عنوان کرد: متاسفانه این سیاست‌های حمایتی در شهرستان اسلام‌آبادغرب انجام نمی‌شود و لازم است فرماندار شهرستان پیگیری‌های لازم را درباره رفع این مشکلات به‌عمل آورد. حجت‌ااسلام زمانی موسوی با تبریک هفته تربیت بدنی و ورزش، از مسئولان درخواست کرد که برنامه‌های ورزش و سلامت عموم مردم را در اولویت قرار دهند.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از