حالت تاریک
فرماندار سرپل‌ذهاب عنوان کرد:

زمینه‌سازی برای مشارکت حداکثری در انتخابات وظیفه‌ای همگانی

زمینه‌سازی برای مشارکت حداکثری در انتخابات وظیفه‌ای همگانی

فرماندار سرپل‌ذهاب با اشاره به انتخابات اسفندماه امسال، گفت: انتخابات مهمترین رویداد سیاسی کشور است و زمینه‌سازی برای مشارکت حداکثری در انتخابات وظیفه‌ای همگانی است.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد »، صدراله بابلی در دیدار با جمعی از بانوان فعال فرهنگی و اجتماعی شهرستان سرپل‌ذهاب، یکی از دلایل افزایش شعب اخذ رای در انتخابات را افزایش مشارکت و آسایش مردم در روز رای‌گیری عنوان کرد و اظهار داشت: ما مسئولان وظیفه داریم زمینه انتخاباتی پرشور در کنار آسایش و امنیت مردم را فراهم کنیم.

 

فرماندار سرپل‌ذهاب تعداد و توزیع مناسب شعب اخذ رای در محلات و نقاط مختلف شهرستان را مهم بیان کرد و گفت: ضمن فراهم کردن حضور گسترده مردم، تکریم مردم باید مدنظر قرار گیرد و نباید در روند رای‌گیری نارضایتی مردمی احساس شود.

 

بابلی با اشاره به وجود نیروی انسانی مستعد و فعال در شهرستان سرپل‌ذهاب، تصریح کرد: برنامه داریم با همراهی و هم‌فکری اعضای هیئت اجرایی و نظارت بر انتخابات از نیروهای جدید در شعب اخذ رای استفاده کنیم.

 

وی مشارکت مردم را مهم‌ترین اصل در انتخابات اسفندماه برشمرد و گفت: حضور مردم نماد اقتدار ملی و خنثی‌کننده خدعه و نیرنگ شوم دشمنان و بدخواهان نظام جمهوری اسلامی ایران است.

 

رئیس ستاد انتخابات سرپل‌ذهاب در پایان با تاکید بر اینکه اعضای ستاد انتخابات مکلف به برگزاری انتخاباتی بی‌طرفانه، قانونمند و سالم هستند، گفت: عوامل برگزاری انتخابات باید در مسیر جلب اعتماد عمومی مردم گام بردارند و چهار محور سلامت، رقابت، امنیت و مشارکت در انتخابات را سرلوحه کار خویش قرار دهند.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از