حالت تاریک
نماینده مجلس:

زنان نقش مؤثرى در انتخابات دارند

زنان نقش مؤثرى در انتخابات دارند

رئيس فراکسیون زنان و خانواده مجلس با تأکید بر این‌که زنان نقش مهمی در مشارکت آحاد جامعه در انتخابات دارند، گفت: زنان با دقت نظر بیشتر خود در شناخت بهتر کاندیداها می‌توانند مؤثر باشند.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ فاطمه قاسم‌پور نماینده تهران، ری، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت مشارکت حداکثری در انتخابات مجلس عنوان کرد: برگزاری انتخابات یکی از ارکان مهم نظام جمهوری اسلامی و نماد جمهوریت نظام است که از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون در بخش‌های مختلف مورد توجه قرار گرفته و مردم نیز با مشارکت خود از این حق بهره‌مند شده‌اند و در تعیین سرنوشت کشور سهیم بوده‌اند.

وی تصریح کرد: مجلس شورای اسلامی با ۲ مأموریت مهم قانونگذاری و نظارت بر حسن اجرای قانون، نقشی بسیار مهم و حیاتی در سرنوشت کشور دارد.

رئیس فراکسیون زنان و خانواده مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: دولت‌ها موظف هستند آن چه مجالس به تصویب می‌رسانند را اجرا کنند و هر اندازه مجلس شکل‌گرفته مبتنی بر انتخاب مردم باشد؛ مجلسی با نمایندگانی کارشناس، وظیفه‌شناس، مدبر و مقتدر شکل خواهد گرفت. قطعاً این مجلس نقش پررنگی در وضعیت آتی کشور خواهد داشت.

قاسم‌پور با تأکید بر این‌که زنان نقش مهمی در مشارکت آحاد جامعه در انتخابات دارند، بیان داشت: زنان با دقت نظر بیشتر خود در شناخت بهتر کاندیداها می‌توانند مؤثر باشند.

ضمن آن‌که در تشویق فرزندان، همسران و اطرافیان خود به مشارکت در انتخابات و از سویی دادن شناخت به سایرین درباره کاندیداها نقش بسیار مهمی دارند.

 وی خاطر نشان کرد: به امید خدا در ۱۱ اسفند مردم مثل همیشه نقش‌آفرین خواهند بود و با تشکیل مجلس پرنشاط و قوی به پیشرفت سریع‌تر کشور در همه عرصه‌ها کمک خواهند کرد.

 

منبع: خبرگزاری فارس

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از