حالت تاریک
فرماندار ثلاث باباجانی:

ساماندهی سگ‌های ولگرد مطالبه مردم ثلاث باباجانی است

ساماندهی سگ‌های ولگرد مطالبه مردم ثلاث باباجانی است

فرماندار ثلاث باباجانی گفت: موضوع اتلاف سگ‌های ولگرد و بلاصاحب، یک مطالبه عمومی است و شهرداران و دهیاران و دستگاه‌های متولی اقدامات لازم را برای رفع این معضل انجام دهند.:

به گزارش خبرنگار اجتماعی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»، باوندپور صبح امروز سه‌شنبه در جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان ثلاث باباجانی، این جلسات را یکی از مهمترین نشست‌های تخصصی شهرستان دانست و اظهار داشت: همه دستگاه‌های مرتبط با این موضوع، موظف به همکاری با شبکه بهداشت و درمان شهرستان هستند.

وی در ادامه موضوع اتلاف سگ‌های ولگرد و بلاصاحب، به عنوان یک مطالبه عمومی را مورد بحث و بررسی قرار داد و افزود: شهرداران و دهیاران و دستگاه‌های متولی اقدامات لازم را برای رفع این معضل انجام دهند.

در این نشست اعضای کارگروه ضمن ارائه گزارشی از عملکرد خود در راستای مصوبات جلسات قبل، پیرامون وظایف خود به بیان راهکارها، پیشنهادات و نکته نظرات پرداختند و مصوباتی برای اجرا در حوزه شهرها و روستاها به اعضا ابلاغ شد.

همچنین، وضعیت جمع‌آوری زباله‌های شهری و روستایی، ساماندهی ناقلین و سگ‌های ولگرد، آنفولانزای پرندگان، کیفیت آب، بهداشت آب، کنترل وضعیت بهداشتی بازارچه مرزی شیخ صله، و…از مواردی بود که در این جلسه مطرح و بررسی شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از