حالت تاریک
فرماندار پاوه:

سربازان وارثان شهدا هستند

سربازان وارثان شهدا هستند

فرماندار پاوه، سربازان را وارثان شهدا نامید.

علیرضا حیدری در مراسم تجلیل از سربازان وظیفه که صبح امروز در شهرستان پاوه برگزار شد، اظهار داشت: حضرت امام خمینی(ره) از سربازان وظیفه به‌عنوان زینت کشور یاد کرده و واقعا بالاترین واژه در وصف سرباز همین جمله امام راحل است.

 فرماندار پاوه با بیان اینکه سرباز، مدافع نظام است، گفت: سرباز با دست گرفتن اسلحه بهترین دوران زندگی خود را در راستای خدمت به نظام و برای دفاع از ناموس مملکت و آب و خاک و حراست از کشور سپری می‌کند.

 وی ادامه داد: سرباز باید قدر این دوران را بداند و درس زندگی فرا گیرد تا پختگی لازم برای ورود به زندگی و یافتن شغل را داشته باشد.

حیدری با بیان اینکه ارزش مبنای نظام ما است، گفت: لباس مقدس سربازان، لباس حراست از قرآن، دین اسلام و نظام جمهوری اسلامی و حراست از ارزش‌های والایی است که ۲۲۰ هزار شهید پای آن خون ریخته‌اند.

 وی خاطرنشان کرد: سربازان وارثان همان شهدا هستند و جایگاهشان مقدس و پاک است، پس باید خودشان را بسازند .

حیدری گفت: جایگاه سربازان نظام، هم‌رده با شهید سلیمانی است که خود را سرباز می‌نامید و این برای سربازان افتخار بزرگی است.

سرهنگ مسعود دوستی نیز در این مراسم، اظهار داشت: خدمت سربازی دورانی طلایی است که تکرار نخواهد شد و باید با تمام ظرفیت از آن برای خودسازی استفاده کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه پاوه افزود: اجرای بخش عظیمی از امور و ماموریت‌های نیروهای مسلح بر دوش این قشر از جوانان است که از زحمات این عزیزان قدردانی می‌شود.

وی گفت: دوره سربازی دوره خود سازی است که باید برادران وظیفه از این فرصت استفاده کرده و برای نقش‌آفرینی در آینده خود و جامعه تجربه‌اندوزی کنند.

در پایان از والدین دو سرباز شهید شهرستان پاوه و سربازان وظیفه سپاه ناحیه پاوه، انتظامی و مرزبانی تقدیر به‌عمل آمد.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از