حالت تاریک
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه خبر داد:

رشد ۴۰۰ درصدی دستگیری سارقان در کرمانشاه

رشد ۴۰۰ درصدی دستگیری سارقان در کرمانشاه

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از رشد ۴۰۰ درصدی دستگیری سارقان در کرمانشاه خبر داد و گفت: با اجرای طرح‌های مختلف در راستای کاهش این معضل اقدامات خوبی صورت گرفته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد، سردارمهدی حاجیان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه امروز با استقبال فرماندار و جمعی از مسوولان محلی وارد شهرستان سنقروکلیایی شد.

 

سردار دکتر مهدی حاجیان امروز چهارشنبه در همایش جامع امنیت محله محور در سنقروکلیایی اظهار داشت:  طی ۷ ماه سپری شده از سال بیش از ۴۵۰۰ خرده فروش مواد مخدر دستگیر و بالغ بر ۲۲۰۰ معتاد متجاهر جمع آوری شده اند.

 

وی خاطر نشان کرد: دستگیری سارقان در استان ۴۰۰ درصد و در ۷ ماه سپری شده از سال جاری نسبت به سال قبل رشد داشته و توانسته‌ایم با اجرای طرح‌های مختلف اقدامات خوبی در راستای کاهش این معضل داشته باشیم.

 

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه بیان کرد: امنیت محله محور پیش مقدمه ای برای ارتقاء امنیت فعلی در استان است که باید همه نسبت به اجرای آن اهتمام لازم را داشته باشیم.شرکت در همایش طرح امنیت محله محور، تجلیل از خانواده‌های معظم شهداء و بازدید از ستاد فرماندهی و کلانتری و پاسگاه‌های سنقروکلیایی از جمله برنامه‌های رئیس پلیس کرمانشاه در این سفر بود.

 

اقدامات خوبی در راستای هوشمند سازی پلیس سنقروکلیایی انجام گرفت

 

فرامرز منصوری امروز چهارشنبه در همایش جامع امنیت محله‌محور سنقروکلیایی، اظهار داشت: اقدامات خوبی در راستای هوشمند سازی پلیس سنقروکلیایی انجام شده که از جمله آنها می‌توان به نصب و راه‌اندازی سیستم پایش تصویری در مبادی ورودی و خروجی و میادین مهم شهرستان در کنار تجهیز تمام خودروهای پلیس به سامانه «جی پی اس» اشاره کرد.

 

فرمانده انتظامی سنقروکلیایی ادامه داد: سرقت خودرو در سنقروکلیایی طی ۷ ماه سپری شده از سال ۹۰ درصد ، مغازه ۲۰ درصد و موتورسیکلت ۱۶ درصد و در مجموع جرائم ۷۵ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش داشته است.

 

نیروهای نظامی و انتظامی مایه آرامش جامعه و قوام کشور هستند

 

حجت‌الاسلام والمسلمین اکبری در این نشست ابراز داشت: پلیس و نیروهای نظامی و انتظامی مایه آرامش جامعه و قوام کشور هستند که با تلاش های شبانه روزی خود امنیت مطلوبی را در جامعه حکمفرما کرده اند.

 

امام جمعه شهرستان سنقروکلیایی خاطر نشان کرد: امنیت مقوله‌ای جمعی است و برای برقراری آن همه باید به پلیس کمک کرده و خود را در برابر آن مسئول بدانند.وی بیان کرد: سنقروکلیایی به برکت حضور پلیس مقتدر و مردمی جزو شهرهای امن استان به شمار می‌رود و لازم است از تلاش های سردار حاجیان فرمانده انتظامی استان و سرهنگ منصوری فرمانده انتظامی شهرستان قدردانی کنم.

 

قدردانی ویژه از زحمات فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه


علی قربانی نیز در ادامه این نشست اظهار داشت: الحمدلله سنقروکلیایی کوچکترین موضوع امنیتی ندارد و جزو امن ترین شهرستان‌های استان و حتی کشور محسوب می‌شود.

 

فرماندار شهرستان سنقروکلیایی تأکید داشت: پلیس خدمتگزار با تلاش های شبانه روزی خود توانسته امنیت خوبی را در استان و شهرستان سنقروکلیایی برقرار کند که لازم است از سردار حاجیان به صورت ویژه قدردانی کنم.

  

تسریع اجرای دستورات قضایی توسط نیروی انتظامی از طریق سیستم الکترونیکی

 


حامد صادقی سطری نیز در این همایش ضمن خیر مقدم خدمت سردار حاجیان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از‌ ایشان در راستای اجرای برنامه‌های سند تحول قضایی در خصوص استفاده هر چه بیشتر از سیستم‌های الکترونیکی در امور قضایی تقدیر و تشکر کرد.

 

دادستان سنقروکلیایی ادامه داد: از مزایای مهم این طرح سرعت در اجرای دستورات قضایی توسط نیروی انتظامی بوده که این امر می‌تواند رضایت ارباب رجوعان و شهروندان را در پی داشته باشد.

 

صادقی خاطر نشان کرد: مقام قضایی بعد از صدور دستور بلافاصله از طریق رایانه آن را به مرجع انتظامی ارسال و مرجع انتظامی بعد از انجام فرایند اداری، نتیجه را در کوتاه‌ترین زمان ممکن به داسرا عودت می‌دهد.

 

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان سنقروکلیایی در پایان سخنان خود در خصوص حمایت قاطعانه دستگاه قضا از پلیس و اقدامات قانونی پلیس در برقراری نظم و امنیت جامعه مطالبی ایراد داشت.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از