حالت تاریک
امام‌ جمعه سرپل‌ذهاب:

شرکت درانتخابات دفاع از اسلام و حاکمیت است

شرکت درانتخابات دفاع از اسلام و حاکمیت است

امام جمعه سرپل‌ذهاب گفت: شرکت در انتخابات به معنای دفاع از اسلام و دفاع از حاکمیت است.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدعلی ساداتی پیش از ظهر امروز سه‌شنبه در نشست بصیرتی با بانوان شهرستان سرپل‌ذهاب، اظهار داشت: نظام جمهوری اسلامی امروز در عرصه سیاسی یک تقابل بزرگ مانند یک زورآزمایی نظامی دارد که امروز تشخیص آن در موضوع انتخابات خود را نشان می‌دهد.

امام‌جمعه سرپل‌ذهاب گفت: نظام ما ابتدا یک نظام جمهوری و سپس اسلامی است، اسلام است که این مفاهیم و ارزش‌ها را دارد و این جمهوری است که باید از اسلام دفاع کند و برهمین اساس انتخابات امروز دفاع از اسلام و حاکمیت است.

وی بابیان اینکه مشکلاتی در بخش‌های مختلف کشور وجوددارد، تصریح کرد: ما منکر وجود مشکلات در کشور نیستیم اما تلاش برای رفع این مشکلات هم وجود دارد و ما می‌توانیم با انتخاب افراد اصلح و تشکیل یک مجلس مقتدر در رفع مشکلات تاثیرگذار باشیم.

ساداتی بیان داشت: در برخی بخش‌ها شاید مدیری برخلاف وظایفش کار کند اما حاکمیت درحال مبارزه با فساد است و این مبارزه به این معنا نیست که دیگر هیچ فسادی در کشور وجود ندارد.

وی خاطرنشان کرد: امروز دشمنان علیه امنیت ما کار می‌کنند تا نظم و امنیت کشور را برهم زنند و ما باید از امنیت کشور دفاع کنیم.

امام‌جمعه سرپل‌ذهاب گفت: وظیفه ما در انتخابات این است که در وهله اول به صورت گسترده در انتخابات شرکت کرده و در وهله دوم فرد اصلح را انتخاب کنیم و از انتخاب افراد شائبه‌دار پرهیز کنیم.

ساداتی تأکید کرد: نقش‌ بانوان در انتخابات بسیار مهم و تأثیرگذار است؛ زن در خانواده نقش محوری دارد و می‌تواند افراد خانواده را به شرکت در انتخابات و انتخاب فرداصلح ترغیب کند.

وی در پایان افزود: انقلاب اسلامی به زن ایرانی هویت بخشید کل اساتید و هیئت‌های علمی دانشگاه‌های کشور در قبل از انقلاب به تعداد انگشتان دست نبود اما امروز خیلی از دانشگاه‌ها دارای رئیس و اساتید خانم هستند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از