حالت تاریک
معاون برنامه‌ریزی فرماندار پاوه:

شرکت در انتخابات ضامن اقتدار کشور است

شرکت در انتخابات ضامن اقتدار کشور است

معاون برنامه‌ریزی فرماندار پاوه گفت: حضور حداکثری در انتخابات ضامن اقتدار کشور، تصمیم‌گیری بهتر، حکیمانه‌تر و امنیت پایدار خواهد بود.

سید علاء الدین حیدری در گفتگو با خبرنگار سیاسی «مرصاد»، درباره انتخابات پیش‌رو اظهار داشت: اگر بخواهیم فلسفه انتخابات را در واژگانی کوتاه بیان کنیم می توان آن‌را فرصت حضور مردم در تعیین سرنوشت خود و مشارکت در چگونگی مسیر آینده جامعه عنوان کرد .

معاون برنامه‌ریزی فرماندار پاوه افزود: انتخابات دریچه‌ای به سوی آینده بوده و این دریچه می تواند رو به سوی فردایی روشن باز  یا بسوی فردایی تاریک و مبهم و پر از مشکلات گشوده شود و آنچه که نوع فردا را برایمان تعیین می کند انتخابات و انتخاب فرد اصلح است.

حیدری ادامه داد: انتخابات یک فرآیند است که اگر به‌طور کامل طی نشود، برون‌داد آن عقیم و ناقص و نتیجه همان گشایش پنجره رو بسوی ویرانه‌ها خواهد بود .

وی با بیان اینکه باید در این فرآیند چند شاخص گام به گام پیش‌ برد، گفت: حضور فراگیر و مشارکت بالا و  نوع انتخاب  از شاخص‌های مهم این فرایند است یعنی هرچه انتخابات با مشارکت بالا برگزار شود، طبیعتا منتخب مردم دست بالا را مسیر توسعه خواهد داشت.

حیدری با اشاره به پیام حضور پرشور مردم در انتخابات نیز گفت: مشارکت بالا نشانه همبستگی ملی و وفاداری مردم به آرمان‌ها و میثاق‌های ملی بوده و قطعا مطالبات آن جامعه هم قابل وصول تر خواهند بود.

وی افزود: حماسه حضور مردم حاوی پیام روشنی به دشمنان در مایوس‌سازی آنها بوده و حماسه حضور مردم آنها را در دشمنی و فشار بر کشور دلسرد خواهد کرد.

حیدری اضافه کرد: از دیگر پیام‌هایی که از حضور مردم در انتخابات به‌دست می‌آید این است که نماینده منتخب می‌تواند با دست پر و توشه‌ای غنی به مطالبه‌گری حقوق مردم برود و طبعا هر نماینده‌ای که عقبه مشارکت بالا و رأی بیشتری را داشته باشد، تلاش‌هایش موثرتر خواهند بود.

وی افزود: اما وقتی مشارکت پایین باشد نتیجه معکوس شده و نشان دهنده عدم مقبولیت آن نماینده نزد مردم بوده و نتیجه همان بلااثری نماینده خواهد بود.

حیدری تصریح کرد: مشارکت بالای مردم در انتخابات آزمون همدلی و همراهی مردم بوده و به‌عنوان نماد وحدت جامعه برگ برنده کشور محسوب می‌شود.

وی در پایان گفت: در کل باید گفت که اگر سرنوشت خود، کشور و آینده جامعه برایمان مهم است باید در انتخابات شرکت کرده و در این مسیر نباید خام هیچ ناحظ و دشمنی شد.

حیدری افزود: حضور حداکثری در انتخابات ضامن تصمیم‌سازی‌های بهتر، حکیمانه‌تر، امنیت پایدار، مطالبه‌گری بهتر و در نتیجه باهم بودن و برای هم بودن‌های زیباتری خواهد بود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از