حالت تاریک
فرماندار کنگاور مطرح کرد:

شرکت در انتخابات راه حل مشکلات کشور

شرکت در انتخابات راه حل مشکلات کشور

فرماندار کنگاور گفت: امروز کشور در شرایطی قرار گرفته که ناگزیر به برگزاری یک انتخابات زودهنگام است و چشم دشمنان به اقدام مردم در این برهه حساس دوخته شده لذا باید همه بدانند که راه حل همه مشکلات شرکت در انتخابات است.

ایرج صادقی در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ با تاکید بر اینکه شهید رئیسی در خدمت  به مردم عین شهید رجایی و در  مظلومیت عین شهید بهشتی بود به خصوصیات و خدمات صادقانه شهید جمهور اشاره کرد و اظهار داشت: یکی از خدمات شهید رئیسی این بود که ۹۰۰ هزار میلیارد تومان بدهی دولت قبل را مدیریت کرد. 

وی پیشرفت در محافل بین‌المللی و در سطح ملی، سفر کاری در استان‌ها، مردم‌داری و توجه به مشکلات مردم و احیای واحدها و کارخانجات راکد و پیشرفت در مسکن ملی، اجرای قانون جوانی جمعیت و پرداخت تسهیلات را از جمله خدمات دولت در مدت خدمت این رئیس جمهور شهید برشمرد. 

صادقی در ادامه حضور سران کشورها در اجتماع بزرگ مراسم تشیییع شهید رئیسی را نشان از ارتباطات رئیس جمهور شهید با کشورهای منطقه دانست. 

فرماندار کنگاور راه حل تمام مشکلات را شرکت در انتخابات عنوان و تصریح کرد: اگر می‌خواهیم راه رئیس جمهور شهید را ادامه دهیم باید ضمن انتخاب آگاهانه در انتخابات شرکت کنیم و هر کسی به هر طریقی که می‌تواند از خانواده دوستان و مردم را به مشارکت در انتخابات دعوت کند تا ان‌شاءالله با حضور پررنگ مردم برگ زرین دیگری در تاریخ نظام مقدس جمهوری اسلامی ثبت شود. 

وی افزود: امروز کشور در شرایطی قرار گرفته که ناگزیر به برگزاری یک انتخابات زودهنگام است و چشم دشمنان به اقدام مردم در این برهه حساس دوخته شده لذا باید همه بدانند که راه حل همه مشکلات شرکت در انتخابات است.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از