حالت تاریک
امام جمعه سرپل‌ذهاب:

شرکت در انتخابات عبادت است

شرکت در انتخابات عبادت است

امام جمعه سرپل‌ذهاب گفت: شرکت در انتخابات و رأی دادن تکلیف شرعی و قانونی همه ما است و حضور ما علاوه بر امر سیاسی و اجتماعی، امر عبادی محسوب خواهد شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدعلی ساداتی در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: از ابتدای حرکت حضرت امام (ره) و شروع انقلاب از سال ۱۳۴۲ و تا پیروزی انقلاب در سال ۱۳۵۷ و بعد از آن مهمترین پشتوانه و عامل قوت نظام اسلامی، حضور مردم و پشتیبانی آن‌ها از حاکمیت و لبیک به فرامین انقلاب بوده است.

امام جمعه سرپل‌ذهاب افزود: امروز که دنیا شاهد اتفاق بزرگی در نوار غزه است و می‌بینیم که استکبار با تمام قوا به جنگ مردم مظلوم و ستمدیده فلسطین آمده و از هیچ گونه خباثت، رذالتی و جنایتی خودش را مبرا نمی‌داند.

وی تصریح کرد: نظام اسلامی که همواره یکی از شعارهای او مبارزه و ایستادگی در مقابل ابرقدرت ها، ظالمان و استکبار جهانی بوده، با پشتیبانی مردم آگاه و بصیر ایران زمین، یکبار دیگر قدرت خود را به تمام دنیا نشان خواهد داد.

حجت الاسلام ساداتی گفت: مهمترین عرصه‌ای که ما می‌توانیم امروزه، حامی و پشتیبان نظام و حاکمیت اسلامی باشیم حضور در پای صندوق‌های رأی و انتخاب اصلح خواهد بود.

وی تأکید کرد: شرکت در انتخابات تکلیف شرعی و قانونی همه ما است و حضور ما علاوه بر امر سیاسی و اجتماعی، امر عبادی محسوب خواهد شد.

وی در پایان گفت: امید است، شاهد این باشیم در روز ۱۱ اسفندماه همه مردم واجد شرایط، با حضور انقلابی و به موقع و آگاهانه خود این راه مبارزه با استکبار، راه پیشرفت و راه برطرف کردن مشکلات و راه حمایت کردن از حاکمیت انتخاب خواهند کرد و در پای صندوق رای حاضر خواهند شد.

گفتنی است، ۲۲۶ شعبه أخذ رأی ثابت و سیار برای جمع‌آوری آرای مردم در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری در حوزه انتخابیه قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلانغرب پیش‌بینی شده است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از