حالت تاریک
دستی که حاکم بِبُرد خون ندارد؛

شر شورای شهر کرمانشاه بازهم کَنده نشد!

شر شورای شهر کرمانشاه بازهم کَنده نشد!

کلانشهر مصیب‌زده کرمانشاه حتی از نعمت شهردار و شورای شهری پای کار هم محروم است و گویا انتظار برای انحلال شورای شهر هم به سر نخواهد رسید.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ داستان تکراری و خسته‌کننده که نه بلکه منزجرکننده قدرت‌طلبی‌های شورای شهر و شهرداری کرمانشاه تمامی ندارد و این بار در حضور مقام ارشد استان گوشه‌ای از آن به نمایش گذاشته شد.

شامگاه دوشنبه تنی چند از اعضای شورای شهر کرمانشاه در غیاب عده‌ای دیگر با حضور فرماندار و معاون سیاسی، امنیتی استاندار کرمانشاه با استاندار دیدار کردند و این بار هم صحنه‌ای ماندگار از تشتت آرا و حرمت‌شکنی را رقم زدند.

گروهی با افشاگری علیه شهردار درصدد تخریب وی برآمدند و گروه مقابل کوشیدند وی را از هر خطایی مبرا جلوه دهند اما آنچه نمود بیرونی داشت صرفا و صرفا منفعت‌طلبی‌های فردی بود بی‌آنکه نامی از مردم در میان باشد!

اتهام‌زنی به یکدیگر و وام گرفتن از آیات و احادیث و ضرب‌المثل‌ها در میان هر دو گروه توجه همگان را به خود جلب می‌کرد؛ جملاتی که اگر مبنای عمل قرار می‌گرفتند اکنون کرمانشاه چنین وضعیتی نداشت.

فارغ از اینکه سخنان کدام گروه به واقعیت نزدیک‌تر است دردآورترین بخش این داستان حرمت‌شکنی و بی‌احترامی صریح به یکدیگر بود و صد البته اسائه ادب پیمان موسوی؛ عضو شورای شهر کرمانشاه به خبرنگارانی که به نمایندگی از افکار عمومی خواستار تسریع در روند تعیین تکلیف وضعیت شورای شهر و شهردار شدند.

هرچند که اتفاق تلخ شب گذشته سندی برای بی‌کفایتی شورای شهر فعلی است اما آن‌ها که واقعه تلخ دیشب را نظاره‌گر نبودند هم با دیدن این شهر ارواح زده عمق فاجعه را دریافتند؛ شهری که مسئولان شهری آن خود را وارث مشکلات انباشت‌شده می‌خوانند!

شهربازی به خواب رفته، پرسه‌زنی سگ‌های ولگرد، انباشت زباله، طرح‌های بر زمین‌مانده، تورم، بیکاری، اعتیاد، طلاق، آسیب‌های اجتماعی، مشکلات فرهنگی، نداشتن امکانات تفریحی و… آیینه تمام‌نمای ناکارآمدی شورای شهر و شهرداری کرمانشاه است و صدالبته انتظار عامه مردم پایبندی مقام ارشد استان به ضرب‌العجل سه ماهه‌ای است که به آن‌ها داده شد… کرمانشاه آبادم آرزوست.

 

صبا مرجانیان؛ سردبیر شبکه اطلاع رسانی مرصاد و فعال رسانه‌ای

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از