حالت تاریک
عضو هیأت علمی دانشگاه امیرالمؤمنین اصفهان:

شهدای مدافع حرم نگذاشتند تاریخ تکرار شود

شهدای مدافع حرم نگذاشتند تاریخ تکرار شود

عضو هیأت علمی دانشگاه امیرالمؤمنین اصفهان گفت: اگر شهدای مدافع حرم نبودند بازهم تاریخ تکرار می‌شد و داعش و امثال آن حرم آل‌الله را با خاک یکسان می‌کردند.

نظارتی زاده امروز سه‌شنبه در مراسم یادواره شهدای مدافع حرم شهرستان کنگاور با محوریت سالگرد شهید سجاد حبیبی که در حسینیه گلزار شهدای این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: امام حسین(ع) در لحظات آخر عمرشان فرمودند «آیا کسی هست مدافع حرم ما شود» و امروز بعد هزار و ۳۸۰ سال شهدای ما از جمله شهید حبیبی و دیگر شهدا، مدافعان حرم اباعبدالله(ع) و اهل بیت(ع) می‌شوند.

این استاد دانشگاه امیرالمؤمنین گفت: دشمنان سعی دارند با ایجاد دوقطبی خون شهدای امنیت را پایمال کنند اگر شهدای مدافع حرم نبودند بازهم تاریخ تکرار می‌شد و داعش و امثال آن حرم آل‌الله را با خاک یکسان می‌کردند.

وی با اشاره به اینکه انقلاب به مردم کشور عزت و احترام داد زیرا قبل از انقلاب آمریکایی‌ها مصونیت قضایی داشتند، تصریح کرد: اگر مراقب خود نباشید رسانه‌های معاند با شما کاری خواهند کرد که از مظلوم متنفر و به ظالم عشق بورزید.

در ادامه علی‌اصغر الله‌دانه؛ فرمانده سپاه ناحیه کنگاور ابراز داشت: امروز یادواره‌ای با بزرگداشت شهدای مدافع حرم با محوریت سالگرد شهید حبیبی برگزار شده و مقدم  همرزمان شهدا و پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت را گرامی می‌داریم.

وی بااشاره به آمار شهدا و رزمندگان کنگاور، خاطرنشان کرد: شهرستان کنگاور ۱۱۰ آزاده سرافراز و  ۱۷ هزار و ۵۰۰ رزمنده دارد و شهری است که ۲۲ خانواده دارای دو شهید و ۲۰ خانواده مفقودالاثر را در خود جای داده است و لذا این شهر از دیرباز با ایثار و شهادت عجین بوده است.

وی خاطرنشان کرد: اینجا شهری است که نام اهل بیت(ع) و اسلام و قرآن در آن موج می‌زند اولین خاصیت جلسه شهدا تجلیل پیمان باشهداست.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کنگاور با تاکید بر اینکه شهادت یک مرگ عزتمندانه است، اذعان داشت: شهید با نثار ارزشمندترین مطاع زندگیش فوز عظیم را دریافت می‌کند و به برکت خون شهدا امروز نظام جمهوری اسلامی از چنان عظمتی برخوردار شده که خواب را از چشم دشمن گرفته است.

وی در پایان به یکی از سخنان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و افزود: سه اتفاق مهم تاریخ اسلام بعثت و غدیر و عاشورا است تا اسلام زنده بماند و بعد از آن عظیم‌ترین اتفاق پیروزی جمهوری اسلامی است و حاج قاسم گفت: من سنگر جهاد را رها نکرده‌ام شما هم سنگر انتخابات را رها نکنید.

گفتنی است در پایان این مراسم با اهدا لوح و هدایایی از خانواده شهدای مدافع حرم شهرستان تقدیر شد.

انتهای خبر/

شهدای مدافع حرم نگذاشتند تاریخ تکرار شود
شهدای مدافع حرم نگذاشتند تاریخ تکرار شود

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از