حالت تاریک
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه:

شهدا امروز الگوی رزمندگان حماس هستند

شهدا امروز الگوی رزمندگان حماس هستند

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم(ص) گفت: شهدا امروز الگوی رزمندگان حماس هستند و گروه رزمندگان حماس هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی را که ادعای امن‌ترین منطقه دنیا و چهارمین ارتش نظامی جهان را داشتند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد، حجت‌الاسلام شمس‌الله جلیلیان روز گذشته در آیین یادواره شهدای شهرستان قصرشیرین تحت عنوان آبروی محله، اظهار داشت: بر اساس فرمایش قرآن کریم، انبیا و ائمه اطهار(ع) و صالحین و شهدا از برترین‌ها نزد پرودگار هستند که شهدا با تقدیم جان خود راه ۱۰۰ ساله را یک شبه طی کرده و به مقام هم‌نشینی با پیامبران(ع) رسیدند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه افزود: شهدا امروز الگوی رزمندگان حماس هستند و گروه رزمنده حماس در برابر ارتش ۴۰ هزار نفری رژیم صهیونیستی برنامه دشمن را بر هم زدند و هیمنه پوشالی این رژیم را که ادعای امن‌ترین منطقه دنیا و چهارمین ارتش نظامی جهان را داشتند، در هم شکستند این در حالی است که هنوز محور مقاومت به طور کامل درگیر نشده است.

حجت‌الاسلام جلیلیان خاطرنشان کرد: مقاومت رزمندگان حماس برگرفته از تفکر و فرهنگ بسیجی است و اسماعیل هنیه در این رابطه می‌گوید که ما از امام حسین(ع) یاد گرفتیم ذلت‌پذیر نباشیم، ایشان راه را به ما نشان و درس عزت به ما داده و من حاضرم کشته شوم ذلت یزیدیان را نپذیرم و از آبرو و ایمان و مسجد الاقصی، ناموس و وطن خود دفاع می‌کنیم و زیر بار ظلم نمی‌رویم و این معنای تفکر بسیج است.

در ادامه این مراسم از بسیجیان رزمنده قصرشیرینی و خانواده شهید اکبر قاسمی‌نیا و همچنین از جانبازان فتح‌اله سهرابی و علی شهبازی و جعفر دانه‌چین با اهدای لوح تجلیل شد.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از