حالت تاریک
فرمانده تیپ ۷۱ پادگان ابوذر:

شهید سلیمانی در تمام عرصه‌ها مظهر مردم‌داری بود

شهید سلیمانی در تمام عرصه‌ها مظهر مردم‌داری بود

فرمانده تیپ ۷۱ پادگان ابوذر گفت: شهید سلیمانی در تمام عرصه‌ها مظهر مردم‌داری بود و به تاسی از مکتب امام خمینی (ره) همواره نسبت به مردم اعتقادی عمیق داشت.

علی حسین محمدی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی  شبکه اطلاع رسانی «مرصاد»،  به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی، مکتب حاج قاسم از سردار سلیمانی برای استکبار جهانی خطرناک تر است.

وی بیان کرد : رهبر معظم انقلاب این شهادت را پاداش ۴۰ ساله تلاش و جهاد سردار سلیمانی دانستند و راه این شهید بزرگ را به عنوان مکتب و مدرسه نامگذاری کردند و هر قشری که به این مکتب بپیوندد راه سعادت و عزت را طی خواهد کرد.

فرمانده تیپ ۷۱ پادگان ابوذر در ادامه افزود: شهید سلیمانی شخصیتی الهی داشت و بنا بر آیات قرآن ۲ ویژگی ایمان و عمل، انسان را محبوب خداوند می‌کند و تشییع میلیونی این شهید والامقام به سبب شخصیت ویژه و محبوبیت در جامعه بود.

 محمدی با اشاره به اینکه سردار سلیمانی مظهر تفکر، ایستادگی و مقاومت بود و به عنوان نماد و الگویی برای آزادی‌خواهان در جهان معرفی شد، افزود: سردار سلیمانی پس از شهادتش اکنون به قهرمان تمام منطقه تبدیل شده است و در سوی دیگر نهایت پستی دشمنان را به اثبات رساند.

وی تصریح کرد : شهید سلیمانی در تمام عرصه‌ها مظهر مردم‌داری بود و به تاسی از مکتب امام خمینی (ره) همواره نسبت به مردم اعتقادی عمیق داشت.

فرمانده تیپ ۷۱ پ.م پادگان ابوذر در پایان گفت: شهادت این سردار والامقام نشان از بغض و کینه دشمنان دارد زیرا پرونده طرح خاورمیانه جدید و حملات تروریست تکفیری با درایت و مدیریت ایشان ناکام ماند.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از