حالت تاریک
امام جمعه اهل سنت سرپل‌ذهاب مطرح کرد:

شکل‌گیری مجلس مقتدر با حضور گسترده در انتخابات

شکل‌گیری مجلس مقتدر با حضور گسترده در انتخابات

امام جمعه اهل سنت شهرستان سرپل‌ذهاب گفت: مردم باحضور گسترده خود در انتخابات علاوه بر اینکه بر آمال و آرزوهای دشمنان خط بطلان می‌کشند و با رأی خود و انتخاب افراد اصلح باعث تشکیل یک مجلس مقتدر خواهند شد.

ماموستا رشید ثنایی در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: انتخابات مظهر اراده ملی و مردم‌سالاری دینی است که ملت بزرگ ایران در ۴۴ سال گذشته آن را در زمره وظایف شرعی، ملی، انقلابی و غفلت‌ناپذیر خود تلقی کرده و با حضور خود عزت، عظمت و اقتدار ایران را به رخ جهانیان کشیده است.

امام جمعه اهل سنت سرپل‌ذهاب افزود: مردم در ۱۱ اسفندماه امسال نیز همچون تمام میادین دیگر انقلاب حضوری پرشور و گسترده داشته و سیلی دیگری به گوش دشمنان و استکبار جهانی خواهند زد.

وی تصریح کرد: مردم باحضور گسترده خود در انتخابات علاوه بر اینکه بر آمال و آرزوهای دشمنان خط بطلان می‌کشند با رأی خود و انتخاب افراد اصلح باعث تشکیل یک مجلس مقتدر خواهند شد.

ثنایی خاطرنشان کرد: مردم شهرستان سرپل‌ذهاب در یوم‌الله ۲۲ بهمن حماسه‌سازی کرده و اتحاد و بصیرت خود را به نمایش گذاشتند که لازم است از این حضور با شور و شعور مردم تقدیر کنم.

وی در پایان ضمن دعوت از مردم برای حضور در انتخابات، افزود: مردم انقلابی سرپل‌ذهاب قطعاَ همچون حماسه یوم‌الله ۲۲ بهمن بار دیگر در ۱۱ اسفند با حضور گسترده خود پای صندوق‌های اخذ رأی حماسه دیگری را خلق کرده و برگ زرین دیگری بر افتخارات ملت بزرگ ایران در روز شمار انقلاب اسلامی خواهند افزود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از