حالت تاریک
وارونه‌نمایی جنود شیطان از یک حقیقت؛

رژیم صهیونیستی مظلوم و فلسطین ظالم خوانده می‌شود!

رژیم صهیونیستی مظلوم و فلسطین ظالم خوانده می‌شود!

سالیان سال است که رهبر انقلاب درباره لزوم آگاهی در برابر دشمنانی هشدار داده‌اند که می‌خواهند جای جلاد و شهید را عوض کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد، در حالی عملیات «طوفان الاقصی» وارد نهمین روز خود شده است که شمار کودکان قربانی تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوار غزه به سرعت درحال افزایش است و پرونده جنایات رژیم صهیونیستی علیه ملت مظلوم فلسطین در سایه سکوت کشورهای غربی مدعی حقوق بشر، هر روز قطورتر می‌شود.

 

شهادت ده‌ها زن و کودک فلسطینی دیگر در جریان حملات وحشیانه اخیر به مناطق مسکونی و غیرنظامی در غزه نیز در ادامه کشتار سریالی هزاران کودک بی‌گناه صورت گرفته‌ در حالی که رسانه‌های غربی کودک‌کشی رژیم صهیونیستی را مخفی می‌کنند و سعی در وارونه‌سازی واقعیت دارند.

رژیم جعلی صهیونیستی که تاکنون تلاش‌هایش برای توقف عملیات مقاومت در سرزمین‌های اشغالی به جایی نرسیده و سران این رژیم هنوز در شوک شکست بی‌نظیر مقاومت فلسطین به سر می‌برند، همچنان غیرنظامیان فلسطینی را هدف قرار می‌دهند.

 

رژیم صهیونیستی یزید زمانه است

 

حجت‌الاسلام یوسف احمدی در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی مرصاد، اظهار داشت: رژیم غاصب و اشغالگر صهیونیستی  طی 80 سال سرزمین آبا و اجدادی فلسطین را اشغال کرده‌ و کارد به استخوان فلسطینی‌ها رسانده‌ است.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با بیان اینکه بسیاری از مردم مقاوم فلسطین در این مدت شهید و جانباز شدند و همچنین افراد زیادی مفقود شده‌اند، افزود: کار به جایی رسید که مردم فلسطین مقاومت را تنها راه پیش روی خود دیدند.

 

وی گفت: به فرموده مقام معظم رهبری جوانان امروز با جوانان ۸۰ سال پیش بسیار متفاوت هستند، جوانان مومن و معتقد فلسطینی پای کار ایستاده‌اند تا سرزمین‌های اشغالی را بازپس بگیرند.

 

حجت‌الاسلام احمدی تصریح کرد: رژیم صهیونیستی جنایت‌های بسیاری علیه مردم فلسطین انجام داده است که در مخیله هیچ انسانی نمی‌گنجد و از جمله آن می‌توان به نسل‌کشی و کودک‌کشی اشاره کرد.

 

وی افزود: به گفته یکی از فرماندهان حماس که از قول قرآن مطلبی را بیان می‌کند، آنها در خانه‌ها و سرزمین‌های خود سنگربندی کرده‌اند و راه ورود و نفوذ به آنها، خراب کردن سنگرهایشان است که اگر این سنگرها خراب شوند آنها نمی‌توانند بر ترس خود غلبه کنند و قطعاً شکست نصیبشان خواهد شد.

 

حجت‌الاسلام احمدی خاطرنشان کرد: در چند روز اخیر بسیاری از سران رژیم صهیونیستی فرار کرده‌اند، چندین سفارت در سرزمین‌های اشغالی بسته شده و بسیاری از نیروهای اطلاعاتی و امنیتی حاضر به جنگ نشده‌اند زیرا می‌دانند ملتی که اکنون در حال مبارزه با آنها است از جانش گذشته و به دنبال بیرون کردن این رژیم غاصب است.

 

وی ادامه داد: اکنون خون مسلمانان در تمام دنیا به جوش آمده است هرچند که ما در کشور خودمان نیز تفکر صهیونیستی داریم ما شاهد این هستیم که بعضی در کشور خودمان به این رژیم تبریک گفتند.

 

حجت‌الاسلام احمدی گفت: تمام کسانی که مخالف مقاومت و مدافعان حرم بودند اکنون از یک رژیم کودک‌کش دفاع می‌کنند، این اوج رذالت و پستی است لذا به نظر بنده از آنجا که مردم فلسطین، باریکه غزه، کرانه باختری و مقاومت پای کار آمدند این جنگ با دیگر جنگ‌ها فرق خواهد داشت.

 

وی افزود: هرچه زمان می‌گذرد بر شدت تنش میان جبهه مقاومت و رژیم صهیونیستی افزوده می‌شود، البته ملت فلسطین ملت مقاومی است که حتی آب را بر آنها بسته‌اند اگر بخواهیم مصداقی را برای یزید در زمانه کنونی بیان کنیم بارزترین مصداق آن رژیم غاصب صهیونیستی است.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه عنوان کرد: آنها جنایت را از حد گذرانده‌اند، آب را بسته‌اند، کودکان را کشته‌اند، خانواده‌ها را آواره کرده و از بین برده‌اند و سرپناه آنها را تخریب کرده‌اند پس تنها راه مقابله با آنها ایستادگی است همان طور که قرآن می‌فرماید: فَاستَقِم كَما أُمِرتَ (آن گونه که به شما امر شده است باید استقامت کنید) نتیجه این استقامت منجر به پیروزی خواهد شد.

 

حجت‌الاسلام احمدی ادامه داد: جنایت‌های این رژیم تنها منحصر به مردم فلسطین نمی‌شود بلکه در حق تمام ملت‌های عالم است در واقع این رژیم سفاک مخوف‌ترین جنایات و ترورها را در سطح جهان انجام داده است.

 

وی گفت: اشغال، تجاوز، جنایت جنگی، جنایت علیه بشریت، جنایت علیه غیرنظامیان، ویران کردن منازل فلسطینیان، نابودی مزارع و باغات، زندانی کردن زنان و کودکان، دفاع از تروریسم، آدم‌ربایی و نژادپرستی در کارنامه این رژیم بی‌هویت و جنایتکار ثبت شده است.

 

حجت‌الاسلام احمدی با تاکید بر ضرورت جهاد تبیین در حوزه رسانه برای جلوگیری از مظلوم‌نمایی دروغین رژیم کودک‌کش صهیونیستی، اضافه کرد:‌ این رژیم منحوس بیش از هشت دهه ظلم و اشغالگری، فساد،‌ جنایت،‌ غارت و کودک‌کشی باید خود را برای رسیدن به تاوان اقداماتش آماده کند.

 

وی گفت: این جنایتکاران بسیاری از دانشمندان عزیز ما را ترور و مکان‌های نظامی را منفجر کردند، به مکان‌های حساس و غیر حساس ما ضربه زدند و برای منزوی کردن ایران هر کاری که از دستشان برمی‌آمد انجام دادند اما به لطف خدا هیچ غلطی نتوانستند بکنند.حجت‌الاسلام احمدی بیان کرد: این رژیم سفاک و همدست آن؛ آمریکای جنایتکار در شمال عراق و در اقلیم کردستان پایگاه نظامی زدند که نیروی عزیز سپاه پاسداران با کمک خداوند با موشک آنها را نابود کرد.

 

وی گفت: رهبر معظم انقلاب وعده دادند که طوفانی عظیم‌تر از طوفان عملیات ألاقصی در انتظار رژیم صهیونیستی است زیرا هنوز نیروهای ایرانی در آنجا حضور پیدا نکرده‌اند اما اگر مطابق تهدید خودشان که می‌گویند هدف ما ایران است یک موشک به سمت ایران پرتاب کنند یا علیه ایران دست از پا خطا کنند حداقل دو شهر حیفا و تل‌آویو با خاک یکسان خواهد شد و درس عظیمی به آنها داده می‌شود.

 

رمز پیروزی در برابر کفار وحدت و مقاومت است

 

سرهنگ سعید بهشتی‌راد نیز در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی مرصاد، اظهار داشت: عملیات اخیر حماس و جهاد اسلامی فلسطین در واقع پوشالی بودن رژیم کودک‌کش صهیونیسم را به دنیا اثبات کرد.

 

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه افزود: کشتار بی‌رحمانه زنان و کودکان توسط رژیم صهیونیستی ددمنشانه بوده و از نظر نظامی هیچ ارزشی ندارد بلکه تنها دیوانگی این رژیم کودک‌کش را نشان می‌دهد.

 

وی ادامه داد: رهبر انقلاب فرمودند رژیم صهیونیستی ۲۵ سال آینده را نخواهد دید و ما می‌بینیم که این جوانان شجاع و انقلابی با ایمانی راسخ رژیم صهیونیستی را چگونه به لرزه در آوردند.

 

سرهنگ بهشتی‌راد با بیان اینکه رمز پیروزی در برابر کفار وحدت و مقاومت است، تاکید کرد: امروز جهان اسلام و مردم، منسجم و متحد شده‌اند و پیروزی از آن اسلام است.

 

به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد، رژیم صهیونیستی همواره حملات وحشیانه‌ای به مناطق فلسطینی انجام می‌دهد و کودکان فلسطینی بخش عمده‌ای از قربانیان این حملات هستند اما دولت‌های غربی مدعی حقوق بشر چشمان خود را بر روی این جنایت‌‌ها بسته‌اند و به گونه‌ای عمل می‌کنند که گویا هیچ حقوقی نقض نشده است.

 

هم‌اکنون مردم فلسطین به حمایت مسلمانان سراسر دنیا و ملت‌های آزاده دنیا نیاز دارند و اگر به همین حال رها شوند، مسلمانان نیز در این ظلم شریک بوده لذا باید هر فرد مسلمان حداقل جنایت‌های رژیم صهیونیستی را محکوم کند زیرا سکوت در قبال جنایت‌های این رژیم کودک‌کش، خیانت در حق مظلومان است.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از