حالت تاریک
فرماندار کرمانشاه مطرح کرد:

ضرورت شرکت گسترده در راهپیمایی روز قدس

ضرورت شرکت گسترده در راهپیمایی روز قدس

فرماندار کرمانشاه بر ضرورت شرکت در راهپیمایی روز قدس به خون‌خواهی از شهدای فلسطینی تاکید کرد.

محمدرضا آمویی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: ۱۷ فروردین‌ماه مصادف با روز جهانی قدس است که بنا بر فرمایش تاریخی حضرت امام خمینی(ره) روز قدس نام‌گذاری شد که  ان‌شالله امسال با شور و نشاط همگانی و با حضور منسجم‌تر برگزار شود.

فرماندار کرمانشاه عنوان کرد: روز قدس امسال با اتفاقاتی که برای مردم مظلوم و بی‌دفاع غزه در این مدت رخ داده نسبت به سال‌های گذشته متفاوت خواهد بود، هم‌وطنان و همشهریان ما مخصوصاً در حوزه شهرستان کرمانشاه در این روز حضور پیدا خواهند کرد و نشان خواهند داد که هر جایی که بر اساس آرمان‌های مقدس جمهوری اسلامی، هر جا ظلمی صورت گیرد قاعدتاً مردم ایران اسلامی در برابر آن ظلم ایستاده و قرار خواهند گرفت.نماینده عالی دولت در شهرستان کرمانشاه اذعان کرد: مردم ایران با ماندن در کنار مردم فلسطین نشان خواهند داد که هنوز پیرو کلام امام بزرگوار و پای کار مردم فلسطین هستند.

فرماندار کرمانشاه بیان کرد: همان‌طور که مقام معظم رهبری در سخنرانی‌هایشان اشاره داشتند تدبیر، تقدیر و نگاه خداوند بر این است که فلسطین آزاد می‌شود و این اتفاق قطعاً رقم خواهد خورد.


آمویی در ادامه افزود: بر اساس پیش‌بینی مقام معظم رهبری، رژیم صهیونیستی ۲۵ سال آینده را نخواهد دید و به حول قوه الهی همین‌طور خواهد شد و نکته دیگری که ضرورت حضور مردم عزیز و مسئولان را می‌طلبد، این است که در روز جهانی قدس پای کار فلسطین باشند.


فرماندار کرمانشاه ابراز کرد: رژیم اشغالگر صهیونیستی، چند روز پیش سرداران گرانقدرمان شهید زاهدی و همراهان ایشان را به صورت ناجوانمردانه در خاک کشور دیگری در کنسولگری جمهوری اسلامی مورد تعارض قرار داد و این عزیزان به درجه رفیع شهادت نائل شدند.


وی با بیان اینکه همان‌طور که رهبر انقلاب فرمودند  قطعاً صهیونیست‌ها پشیمان خواهند شد، بیان کرد: نکته دیگری که در کنار مباحث دیگر وجود دارد، حضور همه‌ هم‌وطنان و همشهریان عزیز برای اثبات مطالبه‌ خون شهدای عزیزمان خواهد بود که ضروری است.

فرماندار کرمانشاه در پایان گفت: فردا جمعه، روز جهانی قدس همه با همدلی و همراهی نشان می‌دهیم همواره در کنار مردم فلسطین و دفاع از آرمان‌های حق‌طلبی خواهیم بود.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از