حالت تاریک
Logo
چهارشنبه, 25 مهر 1403
عزت امروز را مدیون خون شهدا هستیم
جانشین فرماندهی سپاه ناحیه سرپل‌ذهاب:

عزت امروز را مدیون خون شهدا هستیم

جانشین فرماندهی سپاه ناحیه سرپل‌ذهاب با تأکید بر گرامیداشت یاد شهدا، گفت: عزت امروز را مدیون خون شهدا هستیم.

به گزارش خبرنگار فرهنگی شبکه اطلاع‌رسانی مرصاد؛ مرزبان نوری صبح امروز پنج‌شنبه در دیدار با خانواده شهدای سرپل‌ذهاب، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا از صدر انقلاب تاکنون، به‌ویژه شهدای مقاومت، اظهار داشت: بر اساس آیات سوره بقره که اشاره شده به آن‌هایی كه در راه خدا كشته مي‌شوند، مرده نگوييد! بلكه آن‌ها زنده‌اند و نزد خدا روزی می‌گیرند.

وی با بیان اینکه شهدا بر گردن ما حق دارند، افزود: همین عزت و اقتداری را که ایران اسلامی از آن برخوردار است و دشمن از آن هراس دارد و در تلاش است خدشه‌ای به آن وارد کند، مدیون خون ریخته شهدا هستیم.

نوری تصریح کرد: امروزه در هر عرصه‌ای شهدایی تقدیم اسلام می‌کنیم که راه آن‌ها استوارتر است و با اخلاص و بصیرت برای حفظ آرمان‌های اسلام گام برمی‌داریم.

وی تأکید کرد: شهیدان جانشان را که اصلی‌ترین و مهم‌ترین سرمایه آن‌ها بود، تقدیم اسلام و انقلاب کردند، کسی که جان خود را برای وطن می‌دهد، دارای آرمان‌های بلندی است و اگر این آرمان‌ها را ادامه دهیم بی‌شک آینده ایران، امت اسلامی و مردم کشور روز به روز بهتر خواهد شد.

شهرستان سرپل‌ذهاب در غرب کرمانشاه بیش از ۹۰ هزار نفر جمعیت و ۴۸ کیلومتر مرز با عراق، هشت دهستان و ۲۲۶ روستا دارد که تعدادی از روستاها در حریم مرز واقع هستند.

انتهای خبر/

درباره نویسنده

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از