حالت تاریک
امام جمعه کنگاور:

علی(ع) با دشمنان نیز به‌عدالت رفتار می‌کرد

علی(ع) با دشمنان نیز به‌عدالت رفتار می‌کرد

امام جمعه کنگاور با تاکید بر اینکه همه کارهای امیرالمؤمنین برای خدا بود، گفت: حضرت علی(ع) با دشمنان نیز با عدالت رفتار کرد.

به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع رسانی «مرصاد»؛ حجت‌الاسلام و المسلمین سیدرضا حسینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان کنگاور ضمن توصیه به تقوای الهی بزرگ‌ترین مناسبت این هفته را سالروز ولادت فخر عالم امکان حضرت امیرالمؤمنین عنوان کرد و ابراز داشت: اگر از هرمسلمان آزاده‌ای بپرسند که مهمترین ویژگی حضرت علی سوال کند اولین چیزی که به ذهنش می‌آید عدالت است.

 

امام جمعه شهرستان کنگاور با بیان اینکه حضرت علی(ع) با دشمنان نیز با عدالت رفتار کرد، افزود: عبادت صرفا نماز خواندن نیست گاهی عبادتش صرفا خواندن نماز نبود بلکه در خدمت به خلق خدا و دستگیری از نیازمندان نهفته نیز نمایان بود.

خطیب جمعه کنگاور با تاکید بر اینکه تمام کارهای امیرالمؤمنین برای خدا بود، ابراز داشت: همه ما نیز باید به تاسی از ایشان عبادت و خدمت و همه امورمان  به قصد رضایت خدا و برای خدا باشد.

وی مسئله مهم دیگر را تغییر قبله اول مسلمین برشمرد و گفت:  یهودیان به پیامبر(ص) زخم زبان می‌زدند که قبله مستقل ندارد و به همین جهت خداوند دستور تغییر قبله را صادر کرد.

امام جمعه شهرستان کنگاور با اشاره به اینکه اسرائیل در غزه روز به روز بیشتر جنایت می‌کنند اذعان داشت: اسرائیل در منجلابی فرو رفت که هرچه دست و پا می‌زند بیشتر غرق می‌شود و هرچه بیشتر دست و پا می‌زند در نظر جهانیان منفورتر می‌شود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از