حالت تاریک
نماینده مردم سنقروکليايی مطرح کرد:

عملیات «وعده صادق» سیلی محکم سپاه به استکبار

عملیات «وعده صادق» سیلی محکم سپاه به استکبار

نماینده مردم سنقروکليايی گفت: عملیات «وعده صادق» سپاه سیلی محکمی به ایادی استکبار جهانی بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید جواد حسینی‌کیا در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ ضمن محکومیت اقدام رژیم صهیونیست علیه کنسولگری ایران، اظهار داشت: اقدام صهیونیست‌ها در حمله به سفارت ایران در واقع نوعی تعرض به خاک جمهوری اسلامی ایران بود. 

وی افزود: هر کسی در هر کجا منافع این کشور را به خطر بیندازد جمهوری اسلامی با او مماشات نمی‌کند و عملیات غرورآفرین وعده صادق تنبیه رژیم صهیونیستی است. 

نماینده مردم شهرستان سنقروکلیایی در مجلس شورای اسلامی در ادامه خاطرنشان کرد: با وجود  ابر قدرت‌های دنیا مثل رژیم صهیونیستی، انگلیس و آمریکا، کشور ایران با حمله پهپادی توانست در واقع اهداف مورد نظر خود را بزند. 

وی در ادامه بیان کرد: ایران از پیش اعلام کرد کشورهای حامی رژیم صهیونیستی و حتی خود این رژیم  توان مقابله با نظام جمهوری اسلامی ایران را ندارد و این امر به دنیا ثابت شد در نتیجه کسی چشم طمع به کشور ما را ندارد. 

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی‌کیا در ادامه بیان کرد: هر کسی با هر توانی بخواهد در واقع کوچکترین تعرضی را به منافع ملت ما داشته باشد در هر کجا باشد ولو زیر گنبد آهنین، ایران او را تنبیه خواهد کرد و این یک تنبیه سختی بود. 

وی گفت: تأخیر چند روزه در اجرای عملیات از سوی جمهوری اسلامی ایران به دلیل این بود که دشمن قدرت ما را در منطقه احساس کند و اضطراب و وحشت سراپای رژیم منحوس را فراگیرد. 

نماینده مردم سنقروکلیایی با بیان اینکه ایران اسلامی آمادگی این را دارد که ۲ هزار کیلومتر آن طرف‌تر مرزهای کشور را مورد هدف قرار دهد، عنوان کرد: موشک‌های جمهوری اسلامی، موشک‌های بالستیک و پهپادها، در واقع جزو مدرن‌ترین سلاح‌های نظامی هستند که حتی قدرت‌های بزرگ هم توان مقابله با آن‌ها را ندارند. 

وی ضمن اشاره به نوسانات بازار ارز در پی این عملیات، افزود: از جمله پیامد این امر در حوزه اقتصادی افت و ریزش ارز در بازار اقتصادی جهانی بوده است. 

وی در پایان ضمن تشکر و قدردانی از اقدام سپاه پاسداران، تصریح کرد: سپاه مدافع جان این مردم است و در همه عرصه‌ها، حافظ کیان اسلامی و مملکت ایران عزیز است و از هیچ کوششی دریغ ندارد بلکه با تمام توان کار خودش را انجام می‌دهد و این اقدام سپاه سیلی محکمی به ایادی استکبار جهانی بود.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از