حالت تاریک
Image
Logo
شنبه, 14 مهر 1403
عملیات موشکی سپاه تسکینی بر دل مظلومان
معاون سیاسی، امنیتی فرماندار کنگاور مطرح کرد:

عملیات موشکی سپاه تسکینی بر دل مظلومان

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار کنگاور گفت: عملیات غرورآفرین  وعده صادق ۲ بیشتر از همه تسکینی بر دل کودکان مظلوم فلسطین و لبنان بود.

هوشنگ یوسفی در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ ضمن قدردانی از اقدام تحسین‌برانگیز و مقتدرانه سپاه پاسداران در انجام عملیات موفق موشکی، اظهار داشت: این اقدام متفاوت و بی‌نظیر برای ما مسلمانان و هر آزادی‌خواهی همان نقطه عطف مشترک انسانیت، نوع‌دوستی و حقوق بشر دوستانه است که همواره توسط این رژیم منحوس با حمایت آمریکای جنایتکار نقص و پایمال شده است. 

وی افزود: حین عملیات وعده صادق و بعد از آن، دنیا شاهد شعف وصف‌ناپذیر از اعماق وجود کودکان فلسطین با وصف غم سنگین از دست دادن عزیزان، خانه و خانواده آن‌ها بود و این شادی وصف‌ناپذیر با هیچ چیزی قابل مقایسه و معامله نبود تا جایی که تسکینی بر دل مظلومان جهان بود. 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار کنگاور تأکید کرد: جمهوری اسلامی ایران حتی در حق دفاع مشروع خود اهداف نظامی و پایگاه‌هایی را که بستر تجاوز بودند مورد هدف قرار داده است این وجه تفریق نظام مقدس جمهوری اسلامی با رژیم کودکش و حامی آن آمریکای مستبد است. 
  
یوسفی اذعان داشت: غرش موشک‌های بالستیک بر فراز تلاویو موجبات شادی دل دوستان و وحشتی ویرانگر و درسی فراموش نشدنی به رژیم نسل‌کش و کودک‌کش صهیونیستی داد. 

وی خاطرنشان کرد: کشور جمهوری اسلامی ایران هیچ وقت از حدود قوانین بین‌الملل عدول نکرده و همواره تابع قواعد و حقوق بشر و برای قوانین انسان‌دوستانه ارزش قائل بوده است. 

یوسفی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران این بار هم در مقابل جنایات این رژیم نسل‌کش از حق دفاع مشروع خود مستند به فصل هفتم منشور سازمان بین‌الملل ماده ۵۱ از باب ترور شهید اسماعیل هنیه رهبر جبهه حماس در خاک جمهوری اسلامی ایران، شهید سید حسن نصرالله دبیرکل و رهبر جبهه مقاومت، سردار شهید نیل‌فروشان فرمانده جبهه مقاومت در لبنان و جمعی از فرماندهان جبهه مقاومت این پاسخ سخت داده شد. 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار کنگاور خاطرنشان کرد: اقدام موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران مرحمی بر دل مردم مظلوم فلسطین، مردم لبنان، رزمندگان جبهه مقاومت، آزادی‌خواهان جهان اسلام و مردم انقلابی جمهوری اسلامی ایران بود. 

وی در ادامه با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری که فرمودند سید مقاومت یک شخصیت نبود یک راه و یک مکتب بود، ابراز داشت: قطعاً چراغ این مکتب برای همیشه روشن است زیرا  قائم به شخص نیست و رهروان مکتب سید حسن نصرالله روز به روز به  تعداشان اضافه می‌شود. 

یوسفی به تأثیر این عملیات در منطقه و جهان نیز اشاره کرد و افزود: این عملیات با توجه به حجم خسارات وارده بسیار زیاد موازنه و معادله منطقه را بیش از گذشته بهم زد تا جایی که ترامپ جنایتکار اعلام کرد اگر من رئیس‌جمهور بودم این اتفاقات در منطقه رخ نمی‌داد که به صورت ضمنی به خسارت بسیار سنگین وارد شده به پیکر رژیم صهیونیستی اقرار کرد که موجبات خفت آمریکای مستبد و هم‌دستانش را فراهم کرد و درس عبرتی برای وحشی‌گری‌های آن‌ها بود. 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از