حالت تاریک

فتاح به ستاد اجرای فرمان امام می رود

فتاح به ستاد اجرای فرمان امام می رود

شنیده ها حاکی از آن است که پرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان به زودی به ستاد اجرای فرمان امام(ره) خواهد رفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد و  به نقل از راه دانا؛ در پی انتشار برخی اخبار غیر رسمی، به زودی پرویز فتاح، به عنوان رئیس ستاد اجرای فرمان امام (ره) منصوب خواهد شد.

پرویز فتاح در سال 1398 با حکم رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان رئیس بنیاد مستضعفان معرفی شد.

در مدت مسئولیت فتاح در بنیاد مستضعفان، اقدامات مهمی در جهت محرومیت زدایی در سراسر کشور صورت گرفت و سهم مهمی از ایجاد مسکن در مناطق محروم به این بنیاد اختصاص یافت.

نگاهی به عملکرد فتاح در بنیاد مستضعفان

در سال 98، برنامه های مصوب این بنیاد، با 34 درصد رشد نسبت به سال 97، محقق شد و درآمد کل بنیاد در این سال، 36 هزار میلیارد تومان شد، افتتاح قطعه نخست آزاد راه تهران - شمال ، واگذاری بیش از 102 هزار فقره از اسناد علوی به محرومان به صورت رایگان،  واگذاری هزاران تن مصالح ساختمانی رایگان به مناطق محروم سیل و زلزله زده، سرمایه گذاری بیش از 22 هزار میلیارد تومان از منابع بنیاد مستضعفان در بخش فولاد، دامداری، کشاورزی، افزایش تعداد شرکت های بورسی بنیاد مستضعفان، مشارکت در پروژه های نفتی مارون، فولاد کاوه، رشد 600 میلیون دلاری صادرات کالا و خدمات فنی تنها بخشی از عملکرد این بنیاد در دوران مسئولیت فتاح بوده است.

حالا، اما شنیده ها حاکی از آن است که فتاح برای ادامه خدمت، به سنگر دیگری نقل مکان خواهد کرد. قرار است به زودی جلسه معارفه او در ستاد اجرای فرمان امام ( ره) برگزار شود.

از سوی دیگر گفته می شود، گزینه هایی همچون حسین دهقان، مجید نامجو و محمد عباسی به عنوان جایگزین فتاح در بنیاد مستضعفان مشغول به کار خواهند شد.

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از