حالت تاریک
دادستان کرمانشاه خبر داد:

فوت مجرم سابقه‌دار کرمانشاهی پس از دستگیری

فوت مجرم سابقه‌دار کرمانشاهی پس از دستگیری

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه از فوت یکی از مجرمان سابقه‌دار شهر کرمانشاه خبر داد و گفت: این متهم تحت نظر پس از انتقال به یکی از واحدهای انتظامی استان بنا به دلایل نامعلومی فوت می‌کند که در دست بررسی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد، حمیدرضا کریمی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در پی وصول گزارشی به پلیس 110 مبنی بر ایجاد مزاحمت برای مردم و تخریب اموال شهروندان در یکی از بیمارستان‌های شهر، بلافاصله گشت انتظامی حوزه مربوطه به محل اعزام می‌شود.

 

وی افزود: پس از حضور گشت انتظامی در محل، مشخص شد که یکی از مجرمان سابقه‌دار سطح شهر با هویت معلوم، اقدام به تخریب درب سکوریت بیمارستان مورد نظر و شیشه سه باب مغازه مجاور آن کرده است.

 

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه تصریح کرد: همچنین به‌دنبال اعمال مجرمانه این فرد، دو نفر از کارکنان این بیمارستان هم مجروح شده‌اند. 

 

وی ادامه داد: ماموران حاضر در محل در راستای انجام وظیفه قانونی خود، ضمن دعوت فرد مورد نظر به آرامش و کنترل و مهار وی، متهم را دستگیر کرده و به واحد انتظامی انتقال می‌دهند.

 

کریمی متذکرشد: طی بررسی‌های صورت گرفته، مشخص شد که متهم دارای چندین فقره سابقه کیفری و چندین مرتبه سابقه دستگیری است.

 

وی یادآورشد: از آنجایی که متهم حین تخریب شیشه سکویت بیمارستان و مغازه‌های مجاور دچار جراحت شده بود، با هماهنگی دستگاه قضایی برای مداوا به صورت تحت‌الحفظ به یکی از مراکز درمانی منتقل شد و با گذشت 48 ساعت با رضایت شخصی از بیمارستان ترخیص شد.

 

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه افزود: حسب دستور صادره قضایی، بعد از معرفی به زندان برای انجام تحقیقات به دستور مقام قضایی متهم مجددا به‌منظور سیر مراحل قانونی در اختیار یگان انتظامی تحت نظر قرار گرفت و در کنار دو نفر دیگر که در تحت نظرگاه حضور داشتند ، به دلایلی نامعلوم حین خواب فوت کرد .

 

مدعی‌العموم استان کرمانشاه در پایان اعلام کرد : جسد متوفی برای بررسی علت تامه مرگ به پزشکی قانونی تحویل شده است و با اعلام نتایج پزشکی قانونی دلیل فوت وی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از