حالت تاریک
امام جمعه کنگاور مطرح کرد:

قانون یک‌بام و ۲هوای کشورهای مدعی حقوق بشر

قانون یک‌بام و ۲هوای کشورهای مدعی حقوق بشر

امام جمعه کنگاور گفت: چند روز پیش قطع‌نامه‌ای را با ۱۵۳ رای تصویب اما آمریکا و انگلیس آن را وتو کردند که این قانون یک بام و دو هوای کشورهای مدعی حقوق بشر است.

به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»، حجت‌الاسلام و المسلمین سیدرضا حسینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان کنگاور، ضمن توصیه همگان به تقوای الهی خطاب به نمازگزاران، اظهار داشت: توجه کنید که نفس شما چه توشه‌ی را برای روز قیامت پیش فرستاده است پس همه پروا کنید و بترسید از روزی که در پیشگاه خداوند رب‌العالمین  برای پاسخگویی می‌ایستید.

وی ادامه داد: مهمترین مناسبت این روزها ایام شهادت حضرت صدیقه کبری فاطمه زهرا (س) است که پیامبر اکرم (ص) فرمودند هرکس که بر زهرای اطهر صلوات بفرستد در بهشت هم‌نشین من خواهد بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی  در ادامه با اشاره به تکریم و ارادت آیات عظام و بزرگان به سادات، خاطرنشان کرد: همه بزرگان ما در تمام بلاد اسلامی ارادتمند ساحت مقدس حضرت زهرا (س) هستند.

امام جمعه شهرستان کنگاور در ادامه از همه مردم متدین شهرستان دعوت کرد که روز شهادت حضرت زهرا (س) در مراسم سوگواری و دستجات سینه‌زنی حضوری پررنگ داشته باشند تا عزاداری‌های همه ما مقبول درگاه احدیت قرار بگیرد.

وی در خصوص اختلاس صورت گرفته در شرکت چای دبش نیز، گفت: یک‌سوم رقم اختلاس صورت گرفته معادل حقوق هزاران کارمند است  و این کوتاهی و سهل‌انگاری از طرف مسئولان قابل پذیرش نیست و اعدام چنین افرادی هم دردی از مملکت دوا نمی‌کند بلکه باید منافذ خلاف بسته شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی با تاکید بر اینکه اگر مسئولان اهمال‌گر و سهل‌انگار مجازات شوند منابع عظیم کشور و بیت‌المال اینگونه به هدر نمی‌رود، به تخریب ساخت و سازهای غیر مجاز  نیز اشاره کرد.

وی اذعان داشت: در این اوضاع اقتصادی که مردم ما در خوردن و آشامیدن صرفه‌جویی می‌کنند چرا باید مسئولان ما در خواب غفلت باشند و وقتی بنایی ساخته شده آن را خراب کنند چرا اول که ساخت و ساز انجام نشده بود نظارت نکردند که ساخت وسازی صورت نگیرد؟!

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی گفت: وقتی در ادارات و مراکز  ما برای هزینه‌کرد و جابه‌جایی یک مبلغ جزیی همه با خبر می‌شوند  چه اتفاقی می‌افتد که ۳میلیارد و ۵۰۰میلیون دلار یا حتی کمتر از آن ۳میلیون و ۵۰۰هزار دلار از کشور خارج می‌شود و هیچ‌کسی مطلع نمی‌شود که مقابل خروج بیت‌المال را بگیرد.

امام جمعه شهرستان کنگاور تاکید کرد: اگر این منافذ نبود و جلوی این دزدی‌ها و این قاچاق‌های خودرو، کالا، ارز و… گرفته می‌شد این همه جوان بیکار و بدون شغل در کشور نداشتیم.

وی در ادامه به حمله تروریستی شهرستان راسک اشاره کرد و اذعان داشت: در این حملات ناجوانمردانه ۱۱ نفر از نیروهای انتظامی به شهادت رسیدند و تلویزیون‌های ماهواره‌ای خفه شده و در برابر این جنایت وحشیانه  ساکت مانده اند.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی با اشاره به ادامه جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه و سکوت جوامع بین‌المللی، تصریح کرد: چند روز پیش قطع‌نامه‌ای را با ۱۵۳ رای تصویب اما آمریکا و انگلیس آن را وتو کردند که این قانون یک بام و دو هوای کشورهای مدعی حقوق بشر است.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از