حالت تاریک
فرمانده سپاه کنگاور مطرح کرد:

قدس روز ادای تکلیف برای اثبات حقانیت فلسطین

قدس روز ادای تکلیف برای اثبات حقانیت فلسطین

فرمانده سپاه ناحیه کنگاور گفت: روز قدس یک روز جهانی و بین‌المللی و روزی است که همه ملت‌های آزاده جهان به تأسی از بنیانگذار انقلاب اسلامی فریاد خون‌خواهی از مردم مظلوم فلسطین را سر می‌دهند.

علی‌اصغر الله‌دانه در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: استقامت ۷۰ساله مردم مظلوم فلسطین برای آزادسازی وطن غصب شده امروز تنها دغدغه مسلمانان جهان نیست بلکه دغدغه تمام آزادگان جهان است که وجه تفریق راهپیمایی روز قدس امسال با دیگر مراسم راهپیمایی سال‌های گذشته حضور خودجوش مردمان نوع‌دوست سراسر جهان در دفاع از مظلومیت زنان و کودکان مظلوم فلسطین است. 

الله‌دانه با بیان اینکه امروز یکی از تکالیف مهم اصحاب رسانه به تصویر کشیدن حرکت عظیم و خودجوش در حوزه ملی و فراملی است که با  همراهی آزادگان جهان همراه شده و نتیجه آن بیداری جهانیان است، ادامه داد: حضور پر شکوه و دشمن‌شکن مردم در راهپیمایی روز قدس مشت محکمی بر دهان رژیم غاصب و حامیانش است تا پوشالی بودن خود را حس کنند و دست از این حرکات غیر انسانی بردارند. 

وی خاطرنشان کرد: خروش بین‌المللی مردم در راهپیمایی روز قدس و حمایت از مردم مظلوم و روزه‌دار فلسطین و غزه زمینه‌سازی برای زدن مُهر پایان بر تجاوزات این رژیم منحوس و پایان جنگ و آزادسازی فلسطینیان و آزادسازی زندانیان و تسلط کامل آن‌ها برسرزمینشان برای تشکیل حکومتی مستقل به‌دور از هرگونه دخالت و احیای سرزمین برای تثبیت آرامش و امنیت همیشگی است. 

فرمانده سپاه ناحیه کنگاور در ادامه با اشاره به حملات رژیم غاصب صهیونیستی به ساختمان کنسولگری ایران در سوریه، گفت: خوی جنگ‌طلبی و وحشی‌گری رژیم صهیونیستی پایان ندارد حتی این رژیم جعلی در آخرین اقدام وحشیانه خود کنسولگری ایران در دمشق را مورد حمله قرار داد و موجب شهادت تعدادی از سرداران و مستشاران نظامی ایران شد که به فرمایش مقام عظمای ولایت به حول و قوه الهی آن‌ها را از این جنایت پشیمان خواهیم کرد. 

الله‌دانه در پایان ابراز داشت: امروز تکلیف جهان اسلام، حضور پر رنگ در راهپیمایی روز قدس این میراث ماندگار امام راحل و روز ادای تکلیف برای اثبات حقانیت مظلومیت فلسطین، غزه و  حضور پر رنگ در راهپیمایی روز قدس است چون به فرمایش رهبر انقلاب امروز ماجرا و مسأله فلسطین فصل مشترک جهان اسلام  است و از آنجا که امروز گوش‌های شنوایی برای اجابت این مظلومیت وجود دارد پس سکوت جایز نیست. 

فرمانده سپاه ناحیه کنگاور عنوان کرد: روز قدس یک روز جهانی و بین‌المللی و روزی است که همه ملت‌های آزاده جهان به تأسی از بنیانگذار انقلاب اسلامی فریاد خون‌خواهی از مردم مظلوم فلسطین را سر می‌دهند.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از