حالت تاریک
معاون فرماندار هرسین مطرح کرد:

لزوم رفع مشکلات هویتی مردم قبل از انتخابات

لزوم رفع مشکلات هویتی مردم قبل از انتخابات

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان هرسین به بررسی تمهیدات اتخاذ شده در راستای رفع مشکلات اسناد هویتی این اداره تا قبل از برگزاری انتخابات پرداخت.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی مرصاد، مصطفی احمدی‌وجد امروز شنبه در بازدید سرزده از اداره ثبت احوال به بررسی تمهیدات اتخاذ شده در راستای رفع مشکلات اسناد هویتی این اداره تا قبل از زمان انتخابات پرداخت.

به گفته احمدی‌وجد کسانی که نیاز به تاییدیه کارت ملی دارند باید تا قبل از انتخابات به اداره ثبت احوال مراجعه کنند.

وی ادامه داد: در روز انتخابات نیز اداره ثبت احوال صرفاً به‌منظور ارائه خدمات ویژه انتخابات فعالیت خواهد داشت.

بررسی ساعات حضور کارکنان، تکریم مراجعه‌کنندگان، بررسی خدمات برون‌بخشی به‌ویژه در دفاتر پیشخوان، گزارش‌گیری از سامانه‌های در دسترس و بررسی نحوه بایگانی اسناد هویتی از دیگر موارد مورد پیگیری معاون فرماندار هرسین بود.

 احمدی‌وجد همچنین از کارکنان این اداره خواست اطلاعات مربوط به وقایع حیاتی را با توجه به اهمیت آن و بصورت دقیق و بروز ثبت کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری هرسین در بخش دیگری از این بازدید با توجه به اینکه رئیس این اداره در مرخصی بود، از معاون این اداره خواست پیشنهادات کاربردی خود را به منظور تسریع در حوزه وظایف آن دستگاه به فرمانداری اعلام کند.

طبقه‌بندی و نحوه بایگانی اسناد و مکاتبات اداری، اجرای حقوق شهروندی و تکریم مراجعه‌کنندگان از دیگر مواردی بود که توسط احمدی‌وجد مورد بررسی قرار گرفت و بر پیگیری و ادامه روند اجرای آن‌ها تاکید داشت.

معاون فرماندار هرسین در پایان بازدید از کارکنان این اداره به‌منظور پیگیری به موقع و تسریع در رفع مشکلات مردم تقدیر کرد.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از