حالت تاریک
رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کرمانشاه مطرح کرد:

لزوم پایبندی رئیس‌جمهور منتخب به آرمان‌های انقلاب

لزوم پایبندی رئیس‌جمهور منتخب به آرمان‌های انقلاب

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان کرمانشاه گفت: رئیس جمهور منتخب باید به آرمان‌های انقلاب اعتقاد، التزام قلبی و عملی داشته و همچنین به دنبال اقتدار نظام باشد.

 

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ حجت‌الاسلام والمسلمین سید جواد فاطمی‌نسب امروز دوشنبه در خطبه‌های نماز عید سعید قربان که در مسجد جامع شهر کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: عید سعید قربان، عید رهایی از تعلقات دنیوی است که باید اسماعیل وجود را قربانی کرد و به خدا متصل شد.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان کرمانشاه با اشاره به اینکه حضرت ابراهیم(ع) با قربانی‌کردن فرزند خود از تمام تعلقات دل برید، افزود: ما نیز باید با دل‌کندن از تعلقات دنیوی و هوای نفس به حقانیت الهی برسیم.

وی در بخش دیگری از خطبه‌ها به جنایات رژیم غاصب صهیونیستی اشاره کرد و گفت: امروز بر هر مسلمانی فرض است تا در برابر جنایات رژیم منحوس و کودک‌کش صهیونیستی سکوت نکند.

فاطمی‌نسب خاطرنشان کرد: مسلمانان جهان باید یک جبهه منسجم و واحد بر علیه رژیم جعلی صهیونیستی تشکیل دهند، حدود ۹ ماه از تهاجم رژیم صهیونیستی علیه مردم بی‌دفاع غزه می‌گذرد در این مدت بیش از ۴۰ هزار انسان بی‌گناه کشته شده و تمام زیرساخت‌های غزه نابود شده‌اند.

وی افزود: اسرائیل این جنایت را در مقابل دیدگان مجامع بین‌المللی که دم از حقوق بشر می‌زنند مرتکب می‌شود، متأسفانه امروز بسیاری از حکام مرتجع کشورهای مسلمان در برابر این ظلم که در تاریخ نمی‌توان نظیری برای آن پیدا کرد، سکوت کرده‌اند.

فاطمی‌نسب ادامه داد: شرم بر حکامی که به‌خاطر حفظ تاج و تخت و منافع خود در مقابل این جنایات دم فرو بسته‌اند، در بعضی کشورها نیز به ظاهر شعار حمایت از فلسطین سر داده می‌شود اما در پشت پرده به روابط تجاری خود با سرزمین‌های اشغالی ادامه می‌دهند.

وی تصریح کرد: برخلاف سکوت حکام عرب، شاهد بیداری مردم آزاده جهان به‌ویژه جوانان و دانشجویان در کشورهای غربی و حمایت آنها از مردم مظلوم فلسطین هستیم.

فاطمی‌نسب خاطرنشان کرد: در تاریخ از این جوانان به نیکی و از حکام فاسق کشورهای عربی با ننگ و بدی یاد خواهد شد، هرچند خون‌های زیادی در این راه ریخته شده اما آرمان فلسطین زنده است و به فضل خدای متعال قدس آزاد خواهد شد. 

وی در ادامه گفت: موضوع بسیار مهم پیش روی کشور ما برگزاری انتخابات ریاست جمهوری است، پس از شهادت شهید جمهور آیت‌الله رئیسی کشور در شرایطی قرار گرفته که باید در سریع‌ترین زمان انتخابات ریاست جمهوری برگزار شود.

فاطمی‌نسب خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری فرمودند حماسه انتخابات پیش رو تکمیل‌کننده حماسه بدرقه شهیدان خدمت است، امروز بر همه واجب است تا تلاش کنند مردم مشارکت بالایی در انتخابات داشته باشند. 

وی افزود: حضور حداکثری باید شعار همه مردم باشد باید با شکل‌گیری یک وحدت و همبستگی ملی آحاد مردم در پای صندوق‌های رأی حضور یابند حضور حداکثری باعث خنثی‌سازی دسیسه‌های دشمنانی می‌شود که تمام تلاش خود برای عدم مشارکت مردم را به کار بسته‌اند.

فاطمی‌نسب تصریح کرد: پس در گام اول مهم‌ترین موضوع، حضور حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری برای حفظ اقتدار نظام است و در گام دوم باید تلاش کرد تا نامزد اصلح انتخاب شود.

وی گفت: باید کسی را انتخاب کرد که با فرصت‌ها، استعدادها و ظرفیت‌های بالقوه کشور آشنایی کامل داشته باشد و از آنها برای پیشبرد اهداف نظام و کشور استفاده کند. 

فاطمی‌نسب ادامه داد: باید کسی را انتخاب کرد که دارای مدیریت جهادی باشد و راه شهید رئیسی را با معرفت و اعتقاد ادامه داده و به دنبال اقتدار نظام جمهوری اسلامی باشد.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان کرمانشاه تأکید کرد: رئیس جمهور منتخب باید به آرمان‌های انقلاب اعتقاد و التزام قلبی و عملی داشته باشد. 

وی افزود: با مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح روز هشتم تیر به صحنه پرشور از انتخابات و برگ زرین دیگری در دفتر نظام جمهوری اسلامی مبدل خواهد شد.‌

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از