حالت تاریک
رئیس‌پلیس آگاهی استان کرمانشاه:

مجرمان سابقه‌دار در کرمانشاه مرخصی نوروزی ندارند

مجرمان سابقه‌دار در کرمانشاه مرخصی نوروزی ندارند

رئیس‌پلیس آگاهی استان کرمانشاه با بیان اینکه مجرمان سابقه‌دار در کرمانشاه مرخصی نوروزی ندارند، گفت: این اقدام بر اساس بانک اطلاعاتی صورت می‌گیرد.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ علی کرمی در جمع خبرنگاران با اشاره به تمهیدات پلیس آگاهی برای روزهای پایانی سال و تعطیلات نوروزی، اظهار داشت: پلیس آگاهی در کنار سایر پلیس‌های تخصصی برنامه‌ریزی لازم را برای تعطیلات نوروزی زیر نظر فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه در نظر گرفته است. 

رئیس‌پلیس آگاهی استان کرمانشاه گفت: یکی از اقداماتی که پلیس آگاهی برای کنترل جرایم با همکاری دستگاه قضایی اجرا خواهد کرد، عدم مرخصی به مجرمان سابقه‌دار و دستگیر شده است که این اقدام بر اساس بانک اطلاعاتی صورت می‌گیرد. 

کرمی بیان کرد: در تعطیلات نوروزی سه اکیپ آشکار پلیس آگاهی همراه با گشت‌های نامحسوس در محلاتی که احتمال وقوع سرقت در آن‌ها بیشتر خواهد بود، حضور فعال دارند تا بتوانیم از این طریق وقوع جرایم را کنترل کنیم. 

وی ادامه داد: همچنین پلیس آگاهی استان کرمانشاه با همکاری دستگاه قضایی در تعطیلات نوروزی اقدام به شناسایی و دستگیری متهمان متواری خواهد کرد و شهروندان نیز می‌توانند گزارش سارقان و متهمان متواری را با شماره و سامانه ۱۳۰ پلیس آگاهی به صورت شبانه‌روزی در میان بگذارند. 

رئیس‌پلیس آگاهی استان کرمانشاه افزود: رسیدگی به سرقت از مسافران بر اساس ابلاغ صورت گرفته در اولویت پلیس قرار دارد و نظارت بر تفرجگاه‌ها نیز برعهده پلیس پیشگیری است. 

کرمی عنوان کرد: با توجه به حضور شبانه‌روزی پلیس و آمادگی کامل نیروها پیش‌بینی می‌شود که با کاهش جرایم در ایام تعطیلات نوروزی مواجه شویم. 

وی عنوان کرد: همچین جابه‌جایی هر گونه وسایل و اسباب‌کشی ممنوع بوده و برای انتقال وسایل افراد باید از کلانتری محل سکونت خود مجوز دریافت کنند و مردم بدانند پلیس با تمام توان برای حفظ نظم و امنیت مردم پای کار خواهد بود. 

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از