حالت تاریک
فرماندار سرپل‌ذهاب:

پرستاران در دوران کرونا مجاهدانه پای کار آمدند

پرستاران در دوران کرونا مجاهدانه پای کار آمدند

فرماندار سرپل‌ذهاب گفت: در دوران کرونا پرستاران و کادر درمان مجاهدانه در بحران کرونا پای کار آمدند و جان خود را فدا کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد، سرهنگ مجتبی کاکایی صبح امروز در مراسم تقدیر از پرستاران شهدای سرپل ذهاب ضمن تبریک سالروز ولادت حضرت زینب(س) و قدردانی از زحمات پرستاران، اظهار داشت: پرستاران عزیزی در دوران کرونا جان عزیز خود را تقدیم ملت بزرگ ایران کردند.

وی افزود: امنیت و سلامت دو مدافع مهم در جامعه هستند که نعمت بزرگی به شمار می روند و باید خدا را شکر کرد.  

فرماندار سرپل‌ذهاب تصریح کرد: بانیان ایجاد نعمت سلامت، کادر پزشکی و پرستاران هستند، لذا قدردان جامعه پزشکی و پرستاری کشورمان هستیم که در این مسیر برای سلامت مردم گام برمی دارند.  

وی عشق و علاقه به خدمت پرستاری را مهم برشمرد و گفت: پرستاران با انتخاب خود این عرصه را انتخاب کردند و زحمات آنان را قدردان هستیم.  

بابلی گفت: پرستاران در زمان کرونا ایثارگری و جانفشانی کردند، در طول دوران انقلاب اسلامی، مجموعه پرستاران دو آزمون پشت سر گذاشتند، دوران دفاع مقدس نقش کادردرمان یک نقش مهم و تاثیزگذار بود، و همچنین در دوران کرونا پرستاران و کادر درمان مجاهدانه در بحران کرونا پای کار آمدند و جان خود را فدا کردند.  

  سرهنگ کاکایی گفت: این روز فرصتی برای تجلیل از مقام والای پرستاران و این قشر ایثارگر در بحث درمان است، همچنین این روز فرصتی برای شناساندن شخصیت والای حضرت زینب(س) است.  

در ابتدای مراسم، مهدی ایازی مدیریت شبکه بهداشت و درمان شهرستان ضمن تبریک این روز فرخنده و مبارک، اظهار داشت: کلمه پرستار در ذهن ناخودآگاه ما، به معنی آرامش است، لذا این قشر زحمتکش در عرصه خدمت خود، شبانه روز تلاش می کنند و آرامش و سلامت برای بیماران به ارمغان می آورند.  

وی به دوران منحوس کرونا اشاره کرد و گفت: پرستاران، مدافعان واقعی سلامت، بدون چشم داشت مادی، وارد عرصه خدمت سلامت شدند و خوش درخشیدند و کرونا کنترل شد.   

ایازی ضمن یاد شهدای حوزه سلامت، گفت: در دوران کرونا، پرستاران سخت کوشی، سلامتی و جان خود از دست دادند و تا آخرین لحظه حاضر به خدمت بودند.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از