حالت تاریک
معاون سیاسی، امنیتی فرماندار کنگاور:

مردم به وابستگان بیگانگان رأی نمی‌دهند

مردم به وابستگان بیگانگان رأی نمی‌دهند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار کنگاور گفت: مردم آگاهند و به افرادی که وابستگی به بیگانگان را برای کسب منافع بدون توجه به اقتدار نظام مسیر خود قرار می‌دهند، رأی نخواهند داد.

هوشنگ یوسفی در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ با تأکید بر اینکه تکلیف شرکت در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری مقدم بر تکالیف دیگر است، اظهار داشت: آنچه که امروز ما شاهد آن هستیم و برای هر ایرانی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و دشمن به هر حربه‌ای متوسل می‌شود که حماسه شرکت در انتخابات ریاست جمهوری را کم‌اهمیت یا بی‌اهمیت جلوه دهد و مردم را ناامید کند. 

وی با اشاره به مناظرات نامزدها در مرحله دوم افزود: چند نکته در خصوص مناظرات حائز اهمیت است اول اینکه شرایط یکسان و عدالت در ابراز وجود نامزدها در صدا و سیما فراهم شده و مردم با رصد مناظرات به راحتی می‌توانند اصلح را تشخیص دهند. 

یوسفی ادامه داد: نکته دوم اینکه حسب فرمایش مقام معظم رهبری ما باید در اولویت اول برای افزایش مشارکت تلاش کنیم و در اولویت دوم تکلیف انتخاب نامزد اصلح است. 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار کنگاور خاطرنشان کرد: به جای تخریب و تهدید و ناامید کردن مردم، نامزدها باید برنامه برای بهبود وضعیت جامعه داشته باشند. 

وی با بیان اینکه عامه مردم اصلح را کسی می‌دانند که برای همه باشد، ادامه داد: کاندیدای اصلح کسی است که مردم‌دار باشد، شب و روز نشناسد، اقشار ضعیف جامعه را درک کند، به دنبال دوصدایی و در مسیر مخالفان نظام نباشد، به فکر آینده جوانان باشد، ازدواج، مسکن و اشتغال و توانمندی جوانان را نادیده نگیرد و برای آن‌ها برنامه داشته باشد. 

یوسفی اذعان داشت: عزت و اقتدار نظام قابل معامله نیست و باید خط قرمز رئیس جمهور باشد. 

وی در خصوص شاخصه‌های رئیس جمهور موفق نیز گفت: رئیس جمهور موفق کسی است که به دیپلماسی و تعامل با کشورها به صورت ویژه نگاه کند و به هر قیمتی پای هر معاهده و قراردادی را امضاء نکند. 

یوسفی صداقت در گفتار و صداقت در عمل را از دیگر شاخصه‌های رئیس جمهور اصلح برشمرد و ادامه داد: رئیس جمهور باید به اقتدار نظام فکر کند زیرا کسب منافع فاقد عزت و افتخار پایدار نیست و زمینه سوءاستفاده دشمنان نظام وانقلاب را فراهم می‌کند. 

وی با اشاره به پیام امام راحل در خصوص انتخابات نیز گفت: بنیانگذار کبیر انقلاب فرمودند: انتخابات هم حق است و هم تکلیف لذا هر ایرانی باید در کشورش از امتیازات و حقوقی برخوردار باشد و به رئیس جمهوری افتخار می‌کند که این  امتیازات را محترم شمرده و در راستای ارتقای آن بکوشد. 

رئیس کمیته امنیت انتخابات در شهرستان کنگاور عنوان کرد: این امتیازات از منافع عمومی ناشی از توزیع درست ثروت عمومی کشور مترتب بر عملکرد دولت و در رأس آن رئیس جمهور و هیأت  دولت در فعالیت‌های داخلی و خارجی و برنامه‌ریزی منسجم و پایدار برای افزایش رفاه بیشتر به دست  می‌آید. 

یوسفی توضیح داد: در مقابل این حق عمل‌کنندگان به تکلیف مصمم‌تر خواهند شد همان‌طوری که شهید رئیسی شب و روز، تعطیل و غیر تعطیل نشناخت و به نقاط دورافتاده سفر می‌کرد تا دل مردم سرزمینش را به دست آورد و گوشه‌ای از مشکلاتشان را حل کند. 

وی با اشاره به صحبت آن روستایی که با حضور رئیس جمهور حرف دل خود را این‌طور به زبان آورد که تاکنون هیچ رئیس جمهوری به ما سر نزده است، اذعان داشت: این شیوه، شیوه امیرالمومنین در دستگیری از نیازمندان است و مردم چنین فردی را می‌خواهند. 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار کنگاور تصریح کرد: رئیس جمهور موفق رئیس جمهوری است که به تمام اقشار جامعه توجه داشته باشد و معتقد به کار تیمی آن هم در راستای رشد و ارتقا سرمایه‌های اجتماعی باشد. 

وی افزود: مردم رئیس جمهوری را قبول دارند که آسیب‌شناسی کند و  اگر یک برنامه ملی مثل مسکن مثل یارانه در حال اجرا است به‌جای حرف از حذف به فکر اصلاح و ارتقای آن باشد زیرا حرف از حذف نه تنها برای دولت هزینه دارد بلکه حس ناامیدی را در مردم ایجاد می‌کند. 

یوسفی گفت: رئیس جمهور باید به فکر تقویت امید در مردم کشورش باشد این‌طور شخصیتی دل دوستان نظام و انقلاب را شاد و دشمنان را عصبانی خواهد کرد. 

وی تاکید کرد: اشتغال، مسکن، فراهم کردن شرایط ازدواج آسان برای جوانان، رشد اقتصادی در سطح ملی و بین‌المللی در سایه امنیت و اقتدار به وجود خواهد آمد. 

یوسفی در پایان خطاب به مردم شریف ایران، عنوان کرد: وعده ما تجدید میثاق با آرمان‌های نظام و انقلاب، انتخاب رئیس جمهوری در مسیر امامین انقلاب، ادامه‌دهنده راه شهدای خدمت پای صندوق‌های رأی در ۱۵ تیرماه برای خلق حماسه‌ای دیگر با پیامد شادی دل دوستان نظام و انقلاب و ناامیدی مجدد دشمنان. 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از