حالت تاریک

مردم جوانرود پشتیبان ملت مظلوم غزه است

مردم جوانرود پشتیبان ملت مظلوم غزه است

امام جمعه شهرستان جوانرود گفت: مردم این شهرستان از ملت فلسطین در برابر هر ظلم و جنایتی دفاع می‌کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد،  ماموستا محمدی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان جوانرود، اظهار داشت: ما پشت مردم مظلوم و بی‌دفاع غزه می‌ایستیم و از آنها در برابر هر ظلم و جنایتی دفاع خواهیم کرد.

وی با ایراد تذکر به مسئولان شهرستان در حوزه ترافیک، افزود: مسئولان شهرستان جوانرود باید چاره‌ای بیندیشند و مشکل ترافیک خیابان‌های شهر را حل کنند و خودروهای بازاریان را در بازارچه مرزی ساماندهی کنند.

ماموستا محمدی خاطرنشان کرد: ماموران راهنمایی و رانندگی باید با موتور سواران و ماشین سوارانی که با حرکات غیر اخلاقی آرامش را از مردم شهرستان سلب کرده‌اند برخورد قاطع و جدی کنند.

مردم جوانرود همچنین در محل برپایی نماز جمعه با سردادن شعارهای مرگ بر رژیم کودک‌کش و مرگ بر رژیم اشغالگر قدس، جنایات صهیونیست‌ها را محکوم کردند.

امام جمعه جوانرود بامحکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی درغزه، گفت: مسلمانان نباید در برابر جنایات رژیم غاصب صهیونیستی بی‌تفاوت باشند و سکوت کنند.

ماموستا محمدی اذعان کرد: اسلام دين مودت و رحمت است و در آن همه مسلمانان بايد نسبت به همديگر مهربان باشند و سعه صدر داشته باشند.

وی به اهمیت  وجایگاه حقوق افراد نسبت به یکدیگر اشاره و تصریح کرد: افراد باید علاوه بر رعایت حقوق یکدیگر، به مراعات حقوق اجتماعی هم پایبند باشند.

امام جمعه شهرستان جوانرود اذعان کرد:   بسیاری از مردم با حقوق اولیه شهروندی خود آشنا نیستند و این موجب نارضایتی‌ آنها می‌شود که به صلاح نیست.

خطیب جمعه جوانرود با تاکید بر نهادینه کردن فرهنگ ترافیکی در جامعه، خاطرنشان کرد: بخش عظیمی از مشکلات ترافیکی به فرهنگ مردم مربو می‌شود و این بخشی از حقوق شهروندی است که مردم نباید نسبت به آن بی‌تفاوت باشند.

ماموستا محمدی افزود: امروز بسیاری از مشکلات جامعه ناشی از بی‌تفاوتی به حقوق یکدیگر است که در جامعه رعایت نمی‌شود.

وی یادآورشد: شناخت حقوق دیگران و رعایت كردن آن بر همگان لازم و ضروری است که باید محترم شمرده شوند.v

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از